Despre lapte și alternativele sale

Și am fost astăzi în Cora pentru voi. De fapt,mint,am avut eu treabă acolo. Mi-a venit o idee însă,plimbându-mă printre rafturi: laptele.Sunt mega fan al laptelui,la modul că beau 1L pe zi sau la două zile cam așa. Dar în ziua de astăzi există o mulțime de căcaturi derivate și alte mizerii,pe care eu,din bunătatea sufletului meu,am ales să încerc. Pentru cei intoleranți la lactoză sau care doresc să meargă pe varianta vegetală a căii lactee,există o mulțime de variante. Laptele de soia este unul din ele și în mod șocant are un gust bunicel. Dacă îl iei cu gust de cacao,capuccino(da,au inventat-o și pe asta) sau vanilie e și mai gustos.Prietenele mele au avut o reacție gen “bleah”când m-au vazut cu micuța cutie de lapte de soia cu vanilie. Asta până au gustat și au văzut că nu are chiar gust de balegă. Și este foarte sănătos!

Astăzi mi-am cumpărat lapte de migdale. Care costă de trei ori mai mult decât un lapte normal,dar în fine. Eu în mod normal beau apa,laptele și în principiu orice alt lichid direct din sticlă,sunt mai de la sat așa. Când am ajuns acasă mi-am pus laptele ăsta scump în cană,că mă simțeam prost să-l beau direct din sticlă,parcă îl pângăream sau așa ceva. Gustul? Este foarte bun(nu chiar pentru toată lumea de rând),păstrează din gustul adevărat al laptelui ăla de văcuță,cu o tentă deloc grețoasă de migdale prăjite.E extraordinar de bun,nu conține multe calorii,nu conține deloc grăsimi saturate și are tot felul de vitamine gen B2,B12,D și E.Odată la ceva timp,merită să-ti iei pentru că e sănătate pură.Am văzut pe acolo și lapte din alune de pădure și din tot felul de nuci dinastea. Cine știe ce mai inventează în ziua de astăzi? Auzi,lapte din nuci! Scrie pe ambalaj cum extrag ei mai exact laptele din migdale,dar mi-e lene să citesc. Dacă vă interesează fac un efort.

Leave a Reply

