Produsele mele pentru o față curată

După cum spuneam mai devreme,am zis că voi veni în completare și vă voi spune ce folosesc eu pentru ten curat.Acum,există numeroase mizerii pentru ten,fiecare chestie mai mult sau mai puțin bună în funcție de persoană. Pentru tenul meu,care este mixt (adica gras în zona T și normal spre uscat în rest),folosesc următoarele chestii:Image

1.Yves Rocher 2en 1 Demaquillant + Toner–  Partea asta e pentru fete,că noi ne dăm cu tot felul de idioțenii pe față. E important sa dăm acele căcaturi jos,pentru că blochează porii,ceea ce ajută bacteriile,bla,bla știți voi,se ajunge la coșuri.Niciodată să nu vă culcați cu machiaj pe față,este suicid cutanat. Desigur,repet,sunt numeroase variante. Îmi mai plac și cele de la Garnier,dar și cele de la Vichy. Sunt bune,la mine merg. Pentru leneși sau călătorii,avem șervețelele demachiante,care nu sunt la fel de eficiente,dar decât nimic e bine și așa.Toate astea alese în funcție de ten,uscat,mixt sau gras și mai nou “sensibil”(sanchi).

Image2.Clean& Clear,blackhead cleaning daily scrub– Ăsta este un scrub care poate fi folosit zilnic atât de fete,cât și de băieți(adică pentru asta s-a și inventat),curăță fața de impurități și de coșurile negre care ne dau atâta bataie de cap și de unde se formează și alea roșii,umflate și nașpa.A,și ăsta e cel mai bun.Am încercat și de la Nivea,șiiiii neaah.Oricum,recomand o vizită la cosmetică,acolo scapi cel mai repede de coșurile negre pentru o perioadă.

3.Clean&Clear,blackhead clearing cleanser- Tot cam aceeași chestie,dar e un toner care curăță uleiul ăla de pe față și previne apariția coșurilor negre. Și acesta este bun și e pentru leneși,adică mie când mi-e lene să mă spăl pe față cu scrubul,mă simt mai puțin vinovată dacă folosesc tonerul.Desigur,efectul este maxim dacă sunt folosite împreună.

4.Cosmetic Plant,loțiune antiacnee cu extract de busuioc- Este o loțiune antiseptică,antiinflamatoare și cicatrizantă și e supeeeeeer bună,usucă acneea,înlătură grăsimea și este foarte răcoritoare,mentolată cumva.Se folosește dimineața și seara.Image

5.Avon Planet Spa,face mask– Au ăștia o gamă întreagă de măști,eu am vreo patru(cu ceai alb,floare de lotus thailandez,trandafir marocan și sake cu orez) pe care le folosesc cam o dată pe săptămână. Relaxează pielea,o curăță și o energizează.

6.Nivea Baby-cremă pentru bebeluși,am descoperit-o și mă dau cu ea dimineața uneori când îmi este uscată fața. Nu îngrașă tenul și nu e uleioasă deloc și e super hidratantă. O folosesc și pentru corp.

7.Vichy Eau Thermale- apă termală de la Vichy,calmează fața sensibilă și/sau obosită.

8.Evening Primrose + Vit.E(Luminița Nopții + Vitamina E)-sunt pastile naturiste,care reglează hormonii și face pielea super frumoasă și curată. Le găsești la farmacii naturiste și sunt chiar eficiente.

9.ARMA MEA SECRETĂ– îmi ia prea mult să vorbesc despre ea,pentru că este Asul meu din mânecă,micul meu secret,așa că îi voi dedica un articol întreg pe care îl voi scrie mâine,ca să vă țin în suspans. Promit că este absolut miraculos și nu face minuni doar pentru ten,ci pentru tot corpul.Revin!

Leave a Reply

