Arma secretă pentru un ten și corp sănătos

ImageVă spuneam ieri că am eu acolo un atuu,să-i zicem,care este destul de accesibil pentru toți,plus că găsești prin magazine tot felul de produse cu acest ingredient. Este vorba despre Aloe Vera,cea mai minunată invenție a lui Dumnezeu pe acest pământ,promit! Mizeria asta de plantă este bună la orice. Să-i începem povestea,deci.Aloe vera este o specie de plante suculente care este originară din nordul Africii.Încă din antichitate, oamenii din întreaga lume foloseau tâmpenia asta divină în tratarea diferitelor afecțiuni,pentru efectele sale binefăcătoare asupra sănătății, dar și frumuseții.Aloe Vera accelerează și normalizează metabolismul(adică stilmulează arderile), regenerează flora intestinală(da,avem așa ceva) și detoxifică organismul. În plus, planta are efect antiseptic, dezinfectant, antiinflamator și poate chiar stimula regenerarea celulară.Și când spun de regenerare celulară,e pe bune treaba.Eu îmi ung diferitele răni cu loțiuni de aloe vera sau aloe vera în stare pură și efectiv mi se vindecă rănile peste noapte. Prin efectele benefice, super planta aloe vera se luptă eroic pentru a combate numeroasele probleme de sănătate și este capabilă să vindece și să amelioreze multe boli și anomalii. Aloe Vera hrănește, detoxifică, normalizează tractul digestiv și favorizează absorbția alimentelor. Traversând organismul, ca prin magie,așa ca în Harry Potter,echilibrează starea generală.Adică buruiana asta are 240 de ingrediente active,care ajută corpul să elimine toxine,să se refacă și să fie un șmecher. Am găsit “ici șa”,mai exact la ce boli ajută: “alergie, astm, anemie, artrite, artroze, afectiuni ale prostatei, afectiuni ale unghiilor, abcese, boli carentiale, bronsite, colita intestinala, cefalee, cistite, crampe musculare, combaterea efectelor secundare ale chimioterapiei si radioterapiei, cataracta, constipatie cronica, diabet zaharat, depresii, entorse, escoriatii, eruptii cutanate, foliculite, furunculoze, faringite, gingivite, hemoroizi, herpes, hepatita cronica, insomnie, inflamatii cutanate, infectii fungice, intinderi musculare, ligamente, intepaturi de insecte, keratroza, keratite, pancreatita cronica, psoriazis, piele uscata, scleroza multipla, unghie incarnata, urticarie, viroze, vergeturi, varice, zona zoster“.

Eu am o plantă acasă pe care o “exploatez” în neștire,adică în fiecare seară îi rup câte o frunzuliță și mă dau pe față cu lichidul ce curge din ea. E puțin “pișcăcioasă”,dar este un fel de Mr. Musculo al cosmeticii. E și ea pe principiul “Aloe Vera…și pielea o repară,repară,repară,repară…”.Când mai am un coș pe față,asta îl anihilează fără mImageilă peste noapte.Dimineața mă trezesc doar cu o urmă care aproape nu se mai observă,cam cum arată fața după vreo 5 zile dacă nu aplici aloe.Există și capsule de aloe,pastile naturiste,care,după cum ați văzut mai sus,ajută la o mie și una chestii.După cum știti,există numeroase produse cu aloe vera în cosmetică și nu întotdeauna ieftine. O investiție în plantă o consider mai utilă,pentru că e “the real deal”.Pe lângă asta,mai am și un balsam de buze cu aloe vera,care hidreatează super bine și este excelent în lupta împotriva herpesului.Există persoane care se confruntă des cu problema herpesului,am făcut parte și eu din ele în generală,dar am folosit batonul acesta și de atunci nu am mai avut probleme.Niciodată,vorbesc serios.Am uitat ce e ăla herpes. Deci folosiți cât mai multe din gama căcaturilor cu aloe vera,căci este absolut di-vin. Veți deveni dependenți de efectele sale aproape incredibile.

Leave a Reply

