Cafeaua și somnul fac casă bună

Eu am o problemă,să zic așa. Cafeaua are efecte bizare asupra mea,adică uneori am impresia că mă lansez pe lună,la cât de energică mă simt de la ea.După care mă ia somnul. ĂstaImage e un efect.Al doilea este că mă ia somnul direct fără simptomele sugar rush-ului. Și aparent,nu sunt singura. Cică oamenii care consumă această băutură își dezvoltă un grad de toleranță la efectele sale(ceea ce ar fi și normal și,de asemenea,logic).Chestia este că eu nu beau cafea mai deloc. Poate doar din plictiseală sau la mare nevoie.Atunci de ce îmi alunecă ochii către întuneric aproape de fiecare dată când beau cafea(chiar astăzi după ce m-am opărit la degete cu una pe care ulterior,am băut-o de ciudă,m-am dus acasă și m-am culcat)? Păi nici eu care le știu pe aproape toate nu știu asta,dar e în funcție de vârstă,greutate,chiar și gene(și nu alea de la ochi). Dacă de energizat, nu mă energizează, e bună ca antioxidant(mai știți ăia de vă ziceam?) și reglează tranzitul intestinal(adică deconstipă,dar cred că știați asta deja).

One thought on “Cafeaua și somnul fac casă bună

  1. Pingback: 100.000 oameni curioși să afle “Ce e dragostea ?” « namcuce

Leave a Reply

