Eu sunt fata aia: a tuturor și a nimănui.

Pentru că este blogul meu și pot scrie ce vreau pe el, am vrut să luăm o pauză de la medicină, mâncare și boli și să mă cunoașteți mai bine. Pentru că eu sunt fata aia care le pățește pe toate, se supără și îi trece. Pentru că sunt fata tuturor și a nimănui, și pentru că sunt fata aia bună care e mereu acolo. Eu sunt fata aia care merge uneori singură la film, pentru că nu îi place să depindă de alții, lucru de care mă mândresc. Eu sunt fata care poate să râdă în timp ce plânge și care atunci când zâmbește, o face din tot sufletul. Eu sunt fata aia care te face să râzi, chiar dacă ești trist. Eu sunt fata aia care râde, chiar dacă este tristă. Eu sunt fata care nu plânge la Titanic, ci la Stăpânul Inelelor. Sunt fata aia căreia îi place să poarte tocuri, dar și teneși. Eu sunt fata aia de care nu te poți ascunde, pentru că îți citește sufletul ca pe o carte deschisă. Sunt fata aia pe care ajungi să o îndrăgești fără să-ți dai seama, și de care te îndrăgostești fără să realizezi. Sunt fata care îți îmbunătățește ziua cu o glumă și care nu este deranjată dacă râzi de ea. Sunt fata căreia îi plac caii și poneii , dar care a preferat în copilărie să se joace cu dinozauri și mașinuțe. Sunt fata aia feminină, care reușește uneori să gândească precum un băiat. Sunt fata aia pe care poți conta mereu, pentru că nu te refuză niciodată. Eu sunt fata aia care nu distruge, ci repară. Sunt fata aia care e rece,dar și caldă. Sunt fata aia care e indiferentă față de cine trebuie și sensibilă față de cine nu trebuie. Sunt fata aia cuminte și politicoasă pe care vrei să o prezinți părinților. Sunt fata aia pe care părinții o îndrăgesc. Sunt fata aia care apreciază când este apreciată, care iartă, dar niciodată nu uită. Sunt fata care te acceptă așa cum ești și nu te judecă niciodată. Sunt fata pe care nu îți dorești să o vezi vreodată plângând pentru că îi șterge din strălucire și frumusețe. Sunt fata aia căreia îi este milă de persoanele din jur, fata care vorbește cu oamenii străzii și care ajută bătrânii să-și care plasele. Sunt fata care dacă ține la tine, ar face orice ca să îți mențină permanent zâmbetul pe față. Sunt fata aia egoistă, care se gândește doar la sine, dar care lasă totul pentru cineva care are nevoie de ea. Sunt fata aia care ține la prietenii ei chiar dacă nu o arată mereu. Sunt fata aia care spune tot ce are în minte, pentru ca urăște să fie mințită sau păcălită. Sunt fata căreImageia îi este frică de singurătate, dar care stă mereu singură. Sunt fata aia copil,care devine femeie atunci când este necesar să o facă. Sunt fata aia care nu iubește pe oricine,dar dă totul persoanelor pe care le iubește. Eu sunt fata aia drăguță pe care majoritatea o place, dar care nu place pe toată lumea. Sunt fata pe care o uiți cu greu, pentru că îți lasă o amprentă în suflet. Sunt fata aia care are tot felul de talente inutile pe care nu le poate folosi la nimic constructiv, dar e fericită că le are. Eu sunt fata aia care se bucură de orice fărâmă de bunătate. Sunt fata căreia îi place medicina. Eu sunt fata pe care nu o întâlnești zilnic și pe care îți vine ușor să o rănești pentru că te iartă. Sunt fata care se supără destul de ușor pe cei la care ține, pentru că are așteptări de la ei. Sunt fata care îți intră pe sub piele, care devine o necesitate. Sunt fata care se uită la prea multe seriale și care preferă să joace tot felul de jocuri cu prietenii, decât să iasă în club. Sunt fata aia care nu fuge de durere, ci o înfruntă cum poate. Sunt fata căreia nu-i place să nu poată controla ce i se întâmplă, căreia îi place să aibe mereu soluții atât pentru sine, cât și pentru cei din jur. Sunt fata la care mereu te întorci, pentru că vrei mereu mai mult din veselia și bunătatea ei. Sunt fata pe care o ajuți cu ceva și nu te uită niciodată. Sunt fata care a văzut prea multe și prea puține, fata care rezistă, fie că vrea, fie că nu vrea. Sunt fata aia rea și dură, dar sensibilă în interior. Sunt fata aia care te face întreg și care se adaptează la orice i-ar veni în cale. Sunt fata aia cameleon, mereu în schimbare în funcție de ce i se întâmplă. Sunt fata aia pe care o porți mereu în suflet.

10 thoughts on “Eu sunt fata aia: a tuturor și a nimănui.

  1. baaaa tu esti fata aia , prietena mea o stii se intituleaza jinx si mi a ” mancat ” toaata varaa omule..dar vara nu ar fi fost la fel fara fata aia !!! esti fata aia ” as cold as ice” sau cum zice adela ? , esti fata aia care ma distreaza cu miscarile ei pe orice melodie ,, cred ca poti dansa si pe ed sheeran =)), dap.. tu esti fata aia ! apropo ti am tot scris si nu imi raspunzi. vrei sa fim prietene ? pentru ca stii… chiar am nevoie …de fata aia >:D<

Leave a Reply

