Mi-e poftă de …

Mereu când merg undeva îmi este poftă de ceva. E ok să mănânci prostii uneori, dar nu exagerat. Personal, am momentele mele în care mănânc tâmpenii pentru că sunt tristă, plictisită sau îmi este doar foarte poftă. Nu mai zic atunci când ies în oraș. Sunt totuși, niște mizerii pe care le putem consuma în locul altora mai puțin sănătoase. Dacă mergi la țintă cu scopul de a-ți cumpăra “ceva dulce”, cum ar Imagefi ciocolata, mai bine cumpără-ți înghețată de ciocolată sau alt sortiment pentru că ea conține mai puține calorii. Asta sau batoane de cereale sau o prăjitură ușoară cu brânză dulce de vaci. Logic ar fi fost să o bag aici pe aia cu fructele în loc de dulciuri,însă…uneori îmi vine să mă cac în ele fructe și să mănânc un cheesecake. Dacă te duci la film, nu-ti lua popcorn că bagă ăia tot felul de “nărozenii” în compoziție, ci mai bine ia-ți M&M’s sau alte bomboane din această categorie. În cazul în care mergi la o plimbare, nu sări pe primul sandwich care îți apare în cale, ci optează pentru un hot dog fără ketchup( conține zahăr,muuult) sau vată pe băț, în mod șocant are puține calorii. Dacă te dai pe pizza, optează pentru cea Quatro Formaggi, pentru că e cea care îngrașă cel mai puțin. Și e foarte bună.

Leave a Reply

