O fată, un tren, 100 de seriale, un prieten și o banană.

De regulă eu dau fail mai des decât o face CFR-ul, însă de data aceasta m-au luat nemernicii. Cu o întarziere de o oră jumătate și alte căcaturi adunate într-un coșuleț de cadouri, am hotărât să scriu pe ză blog. Noroc că mi-a mai fost ținImageută companie. Că la seriale m-am uitat în celălalte opt ore de când sunt pe tren. Nu știu ce jeleul meu să scriu, însă. Am mâncat doi covrigi toată ziua și acum mă uit cu ochii plini de sclipire la banana din geantă. Să o scot, să nu o scot? Bananele, la ce sunt ele bune? La constipație, nu. Sunt calorice, dar sănătoase. Au multe vitamine, gen E, B și dacă nu mă înșel și C. Bonus, are calciu și magneziu și poate fi consumată de cei cu probleme la stomac. Mă gândesc la ce subiecte să mai abordez din acest domeniu vast al medicinei. Mă gândeam să dezvolt povestea pe care am auzit-o despre grupele sangvine și bolile specifice fiecăreia. Nu mai am idei. Voi ce ziceți? Dacă aveți subiecte pe care vreți să le tratez, aștept nește commenturi ici șa, mai jos.

4 thoughts on “O fată, un tren, 100 de seriale, un prieten și o banană.

  1. Daca esti in pana de idei poti sa promovezi alimentatia sanatoasa scriind in fiecare zi un meniu sanatos ca apoi sa descrii beneficiile produselor din meniul din ziua respectiva asupra corpului/mentalului, just sayin’ 😉

Leave a Reply

