Meniu sănătos- Ziua 1

La cererea publicului, m-am chinuit să adun din toate părțile și din cunoștințele mele un meniu cât se poate de sănătos, accesibil, deloc caloric și măcar un pic gustos. Personal, nu îl urmez cu strictețe, dar îl găsesc util și poți înlocui câteva alimente între ele cu ce îți place ție mai mult. Așadar :

Micul dejun: Un pahar de lapte cu 1,5 % grăsime și o mână de fulgi de ovăz(care ajută la prietena noastră veche, constipația). Uneori înlocuiesc laptele cu un iaurt degresat, în care adaug o linguriță de miere și ovăzul, are un gust super.

Gustare: Un măr

Prânz: Pui la grătar(o bucată cam cât o palmă), un bol de spanac fiert cu o lingură de ulei și o felie Imagede pâine neagră. Eu mai înlocuiesc spanacul cu salată verde în care pun câteva bucățele de brânză de vaci și nu mai mănânc pâine.

Gustare: O mână de alune de pădure crude, nesărate.

Cină: O felie de pâine integrală pe care o pun la toast și deasupra o ung cu brânză dulce de vaci. Când n-am poftă de așa ceva, mănânc fructe de același fel, adică două portocale/nectarine/etc.

Să vă fie de folos și ne vedem mâine pentru continuarea meniului. Uitați ce serioasă am fost astăzi … până mai încolo, cel puțin.

Advertisements

4 thoughts on “Meniu sănătos- Ziua 1

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s