O maimuță la Kangoo Jumps

Am fost aseară la o petrecere Kangoo Jumps de Halloween la sala K FIT de lângă Obor. Știam că sportul este sănătos, dar nu credeam vreodată că poate fi distractiv. A fost cea mai tare chestie posibilă!! De la ora 18.00 de când a început nebuneala până pe la 20.30 am țopăit întruna. Eu. Am rezistat fizic să fac sport două ore. Explicația? Cred că a fost plăcerea. Plăcerea de a mă distra împreună cu ale mele colege, Alex, Anto, Andreea D. și Roxana D., și plăcerea de a dansa pe coregrafie, pe o muzică super mișto, care îți punea sângele și adrenalina în mișcare ( I wanna know your name, in the dark de la Dev și alte mixuri tari) . La început am părut chiar grațioasă, mișcările erau simple, toată lumea era fericită. După prima oră, lucrurile au devenit avansate. Arătam ca o maimuță care se dădea a fi cangur, care făcea show și care cerea banane recompensă la sfârșit. Dar nu mi-a păsat câtuși de puțin, eu tropăiam în continuare. În sus, în jos, la stânga, la dreapta, făceam și piruete la un moment dat. Nu mă puteam opri. Nu voiam să mă opresc, de fapt. Am ajuns într-un stadiu de transpirație totală, cred că mă puteam înscrie în vreun concurs de tricouri ude. Sunt sigură că au ars caloriile like a motherf*cker. În plus de atmosfera super tare, mai era și sentimentul incredibil pe care l-am avut. Nu știu dacă îmi secreta corpul oxitocina, hormonul fericirii, sau au băgat ăia ceva în tiramisu( că da, au avut și mâncare dacă tot am asudat ca porcii și am dat jos grăsimea) , dar simțeam fiecare beat, fiecare mișcare, eram atât de bine dispusă, încât m-am simțit oarecum fericită, după atâta timp. N-am mai avut acest sentiment de euforie de multă vreme. Am băut un litru de apă și aș mai fi băut unul. Mă durea burta la un moment dat că băusem atâta și țopăiam în neștire, dar nu mi-a păsat, sincer. Și inima (da, am una, nu știu de suflet ce să zic), îmi bubuia în piept, și tahicardică  fiind (atunci când îți bate inima mai repede pe minut decât e normal) nu am vrut să mă opresc. Dacă picam lată acolo, muream cu zâmbetul pe buze. Eram transpirată, atât de transpirată, îmi venea să dau tot jos de pe mine. Am avut ocazia să-mi expun abdomenul la care am lucrat cu sudoarea frunții două luni de zile (și o să mai am de lucrat de acum încolo) și să mai dau jos 123892489375945234-09123 calorii. Era atât de cald, atât de ud totul, muzica atât de tare, lumini, tropăituri asemenea tobelor alea tribale, bum bum bum. După fiecare 20 de minute luam pauză de vreo 3 minute. La fiecare pauză o întrebam pe colega mea, Alex, “cangurița” șefă, “Gata, s-a terminat? Deja??”. Ei bine, de la prima întrebare de acest gen, până la ultima, au trecut încă vreo două ore. Nu îmi dau seama cum. Când am văzut că ceasul e 20.30, mi-am făcut cruce. Deseori, în acest interval de timp mă uitam la fetele care dansau coregrafii avansate, cu tot felul de pași complicați și tot felul de rotiri, după care mă uitam la mine în oglindă cum arătam ca un homo sapiens care făcea dansul împerecherii. Mai lipsea doar să mă scobesc în nas și să invoc ploaia. Dar eram amuzantă. Și m-am distrat, sincer. M-am umplut de bună dispoziție și încredere în sine. Dacă pot să fac asta timp de două ore, pot să fac orice în viață. Din păcate, azi m-am trezit cu niște dureri de spate cumplite, nu știu dacă de la poziția incorectă ( trebuie să stai cu genunchii flexați, bazinul în față și abdomenul încordat) sau din cauza spondilozei mele cervicale(excrescențe osoase pe vertebre, în zona gâtului, care dau niște dureri oribile, vă zic). A nu se confunda cu scolioza, care e forma aceea de “S” a coloanei. În total, am plecat de acolo simțindu-mă puternică, frumoasă și cu vreo 10 kg mai slabă, deci vă recomand să încercați, este extrem, extrem de mișto și foarte distractiv. Sportul a fost aseară, distractiv. Pentru prima oară în viața mea, m-am distrat făcând sport. Și mai eram în stare să mă maimuțăresc încă o oră. Acestea fiind spuse, după cum v-am promis, aveți mai jos poze(jumătate făcute de către fotograful celor de la K FIT) în slideshow.

This slideshow requires JavaScript.

4 thoughts on “O maimuță la Kangoo Jumps

  1. Ai grija cu spondiloza cervicala. Kangoo jumps nu este recomandat in acest caz – intreaba instructorii si iti vor confirma. Stiu cat de distractiv poate fi tzopaiala asta, dar ai grija de tine, mai cu mila cu tzopaiala. Multa bafta!

Leave a Reply

