Meniu sănătos- Ziua 3

Avem aici și a treia zi după scripturi.

Mic dejun: o felie de pâine prăjită cu o felie de jambon de curcan, 2-3 măsline și o piersică. (Pentru băieți, porția este dublă)Image

Gustare: 15 migdale crude pentru fete, 30 pentru băieți.

Prânz: 2 pumin de paste integrale cu ulei și 3 linguri de sos( dublu la băieți) cu creveți fierți sau preparați la grătar, un bol de salată asortată din legume cu frunze și o lingură de ulei de măsline.

Gustare: O pară

Cină: un iaurt cu 2% grăsime și un măr/kiwi/o felie de ananas proaspăt ( porție dublă de fructe pentru băieți). Eu am înlocuit iaurtul cu mai multe fructe pe băț pe care mi le-am luat de la Cora împreună cu prietena mea, Bianca.

2 thoughts on “Meniu sănătos- Ziua 3

Leave a Reply

