Meniu sănătos- Ziua 7

ImageUltima zi a venit( nu sfârșitul lumii, desigur). Dar nu e cea din urmă! Astăzi m-am sinchisit să-mi fac o masă super sănătoasă și foarte gustoasă. Azi a fost o zi mai interesantă din punct de vedere culinar pentru mine, căci nu am avut timp să mănânc la ore regulate.

Mic dejun: 2 biscuiți digestivi, o linguriță de gem și un pahar cu lapte cu 1,5% (pentru băieți, porție dublă, lucky bastards)

Gustare: Un măr

Prânz: Astăzi am avut un prânz mai întărziat din cauza programului(da, bine, am fost la cafea și prin oraș și să nu uităm facultatea). Mi-am luat de la Lidl legume cu unt congelate , roșii, Imagepiept de pui pe care l-am tăiat bucățele, ardei roșu, un dovlecel pe care l-am tăiat cubulețe și l-am lăsat la marinat în puțin ulei de măsline, sare și zeamă de lămâie ( de fapt, cam tot am tăiat bucățele micuțe, altfel legumele mi se par chiar scârboase) și le-am vârât pe toate în dry cooker, le-am lăsat vreo 20 de minute, după care le-am scos și am aruncat p-acolo niște feliuțe de brânză sărată semi-degresată et voila! Foarte bun.

Gustare: Gustare ciu-ciu pentru mine, că am “prânzat” târziu, dar puteți să ungeți unt de arahide pe o feliuță de pâine, e gustos și sănătos.

Cină: Un iaurt cu 0% grăsime cu un pumn de muesli.

Ș-am încălecat pe-o șa și v-am spus meniul așa! I hope you find it useful.

2 thoughts on “Meniu sănătos- Ziua 7

Leave a Reply

