Glume proaste despre fotbal și sănătate

Vorbind din perspectiva unei fete, care, din pură greșeală a jucat fotbal în marea sa parte a vieții, trebuie să spun că nu mă mai pot abține. Fotbalul este un sport frumos, sănătos și ce mai vreți voi. Păcat că îl strică oamenii. Aseară, ca de fiecare dată când este un meci important al vreunei echipe românești, au ieșit matahalele la iveală. Nu știu ce se întâmplă cu oamenii când se uită la fotbal. M-am enervat groaznic aseară, când mi-a fost bombardat newsfeed-ul de idioți cu statusuri tâmpite. Eu de vreo câțiva ani buni, nu mă mai uit la fotbal, dar mă amuz și când pierde echipa mea și când pierde echipa altuia. Sunt chill. E DOAR un sport.

Dar sunt unii, cu adevărat cretinoizi pe care i-aș băga în lagăr și i-aș gaza  fără milă, pentru că distrug un sport atât de frumos cu simpla lor existență. Când mai vedeam aseară statusuri gen: “Steaua e cea mai tareeee, forțăăăă. Muie Dinamo/Rapid!!!!”. Păi măi om venit direct din neolitic, ce treabă are sula cu prefectura? E ca și cum ți-as zice: “auzi, fă și tu curat în cameră, că e dezordine. Mama ta e proastă!!! ” Am mai văzut și acuze la adresa celor care făceau glume gen 5 în 1. Ăia erau frustrați care făceau astfel de glume. Dar când ei făceau glume cu 3 în 1 cu Dinamo (care pot să zic, erau chiar funny), erau îndreptățiți. Și acum când mă gândesc, îmi vine să mă izbesc cu tâmpla de tastatură. Idioților.

Nu înțeleg fanatismul. Înțeleg susținerea necondiționată a unei echipe, apărarea “onoarei” echipei, sufletul acolo alături de echipa preferată, într-un mod civilizat. Când văd babunoizii ăștia fără minte, eu, ca fată, îmi vine să-mi iau câmpii. Am avut și eu o perioadă când am fost aproape la fel de retardată. N-am vorbit cu o colegă un an de zile, din cauza unei certe pe tema fotbal. Îmi cer scuze, Alina. În loc să vă comportați ca niște ciobani la oi, mai bine mergem cu toții să dăm un fotbal pe teren, ardem calorii, ne menținem sănătoși. O oră de alergat îți arde aproximativ 500 de calorii din corp. Un status în care jignești aleatoriu de ciudă tot ce-ți pică în cale, nu îți arde decât puținii neuroni pe care îi mai ai.

Haideți să scoatem buruienile și să facem din acest sport frumos, care e deja corupt de toți mafioții, o oază de relaxare, de bună dispoziție și sănătate. De acum, testul meu suprem pentru un băiat( și aici aviz pentru toate fetele, ține de îngrijirea personală), îl voi duce la un meci de fotbal. În clipa în care la meciul lui Brașov cu Chiajna, să zicem, strigă muie Steaua/Dinamo/Rapid/Chelsea/ Barcelona/ Inter/etc, mă ridic, îl las în cretinitatea lui. După cum reacționează un băiat la fotbal, îți dai seama cât este de inteligent. Nu există test mai mare, pe cuvânt.

One thought on “Glume proaste despre fotbal și sănătate

Leave a Reply

