Cum să ai un “fund mișto” într-o lună

Vorba Alexandrei L., cartofii prăjiți se depun direct pe fund. Programul domnului de mai sus este unul foarte bun. Mai vechi, dar bun. Ți se tonifiază posteriorul așa cum trebuie și are efect și în zona picioarelor. Eu am ajuns stadiul ăla “tare”, dar m-am lăsat de vreo două săptămâni, din pură lene. După 2 luni, am renunțat, rușine mie. Dar, mă voi reapuca, pentru că are mega efect. It’s da shit!!

Advertisements

2 thoughts on “Cum să ai un “fund mișto” într-o lună

  1. Al doilea barbat din filmuletul demonstrativ lucreaza gresit. Se misca cu tot corpul, isi indoaie coloana cand ridica piciorul (ultimile exercitii executate in genunchi si pe coate), balanseaza prea mult picorul in sus, fortindu-si coloana. Ele este exmplul de ASA NU. Si fetei din film ii este dificil sa tina bazinul paralel cu salteaua, miscare se face strict din fesa…si eu fac aceasta greseala pt ca mi-e greu sa ma controlez.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s