Află de ce egoiștii trăiesc mai mult

ImageÎn spiritul discuției mele de astăzi cu Alexandra și Anto, în care am fost proclamată și în care m-am autoproclamat a fi egoistă, am decis să scriu dovada faptului că e bine să fii așa ca mine, să omori bebeluși și chestii (glumesc, Doamne ferește!). M-am apărat, spunând că egoiștii sunt mai fericiți, deci trăiesc mai mult. S-au făcut și studii, așa șmecherosane pe sistem.

Deși suntem învățați de mici să fim drăguți și altruiști, să împărțim banii, duciurile, hainele și iubiții cu alții, se pare că noi suntem cel mai fericiți când ni se spune să ne urmăm pur și simplu scopurile. Astfel, secretul fericirii constă într-un egoism lipsit de sentimentul de vină. E bine să fii Narcis/a uneori, serios. Pe bune că ești mai fericit așa. Niște dăștia americani au făcut studii pe vreo 200 de oameni fără studii finalizate și le-au oferit câte 3 dolari.

Unora li s-a spus să păstreze banii, altora să doneze banii UNICEF și pe unii i-au pus pur și simplu să aleagă. Voi ce ați face? Eu i-aș păstra, desigur. Și bine aș face, căci voluntarii din experiment cărora li s-a spus să păstreze banii au fost semnificativ mai fericiți decât ceilalți. Cel mai adesea ne dorim să acționăm într-un mod egoist, dar nu o facem căci noi credem că ne vom simți niște persoane egoiste și pline de sine.

Așa că, iubiți-vă pe sine mult de tot. Multă iubi acolo în voi, sunteți fericiți, mai puțin stresați, deci trăiți mai mult. Personal am descoperit că altruismul aduce numai pagube de toate felurile: sentimentale, financiare, mintale și lista poate continua. În spiritul acestui articol, vă sfătuiesc să luați o oglindă în brațe și să o strângeți în brațe cu mult patos.

4 thoughts on “Află de ce egoiștii trăiesc mai mult

Leave a Reply

