Top 5 mituri alimentare, desființate

ImageSuntem bombardați zilnic cu informații diverse despre legume și fructe sau mai știu eu ce alimente care ne ajută corpul. Adevărul e că multe dintre ele sunt doar inutilități. Haideți să vedem ce prostii mâncăm, complet inutile pentru corpul nostru.

1. Margarina care reduce colesterolul– Becel, care zice că e bună pentru inimă. Bullshit. Margarina este margarină, plină de elemente artificiale. Îmi spusese cineva că diferența dintre margarină și linoleum este de o moleculă. Deși grăsimile din lactate reduc riscul de infarct, margarina bună pentru colesterol ( cică), are efecte aproape zero în acest caz. Nu credeți prostiile ce le vedeți la TV.

2. Smoothies– Deși sunt mai sănătoase decât băuturile acidulate, tot sunt pline de calorii datorită conținutului de zahăr adăugat, dar și a zahărului existent deja în fructe sau legume. Multe dintre “smoothie”-urile cumpărate din magazine au un  nivel foarte ridicat de calorii, conţinând cantităţi suplimentare de iaurt, siropuri, zahăr, chiar şi unt de arahide şi ciocolată. În plus, fructele îşi pierd din fibre în procesul de stoarcere, însemnând că unii nutrienţi prezenţi de obicei în fructele sau legumele întregi sunt eliminaţi şi că senzaţia de saţietate durează mai puţin.Image

3. Batoanele de cereale acoperite cu iaurt- Acestea sunt un alt exemplu de alimente care arată sănătos, dar sunt, în realitate, pline de calorii. Principalele ingrediente ale “iaurtului” din stafidele şi nucile acoperite în iaurt sunt monștrii zahărului şi al grăsimii. Iaurtul lipseşte cu desăvârşire, fiind vorba de un înveliş alcătuit dintr-un mix atomic și super-comic de zahăr, ulei, lapte praf şi pudră de iaurt. Enjoy!

4. Fructele de pădure- Vehiculata putere mistică a fructelor sălbatice de a preveni sau a opri demenţa nu este tocmai un adevăr, zic cercetătorii englezi/americani. Într-adevăr, a fost descoperit că o porţie de astfel de fructe ar putea ajuta la încetinirea declinului mental legat Imagede vârstă şi, în plus, consumul de fructe este bun în general. Dar este complet neadevărat că dacă mănânci în fiecare zi castroane de căpşuni şi afine, eşti în afara oricărui pericol. Asta, și conțin mulți antioxidanți, which is good, of course.

5. Sucul de portocale- Sunt oameni fără număr care cred că sucul de portocale ajută la sănătatea inimii și la cea respiratorie. Din contră, face mai mult rău : “Sucul de portocale (mă refer la cel procesat mai degrabă decât la cel proaspăt stors) formează mucus, provocând secreţii din ce în ce mai groase. Pentru fizioterapiştii care încearcă să regleze sistemele respiratorii ale oamenilor, acesta este un coşmar – ca şi cum ai încerca să scoţi ketchup de roşii dintr-o sticlă “, zice domnul doctor Margo.

Advertisements

2 thoughts on “Top 5 mituri alimentare, desființate

  1. Pingback: Detox- în stilul Oshawa « Fata cu ardeiul iute

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s