O poveste despre cum să mănânci zăpadă cu succes

ImageCu toții avem momente în viață în care vrând, nevrând păpăm zăpada, iarna. Nu știu dacă există nutrienți în ea sau nu, cert este că mi-am dorit atât de mult să ningă, iar Dumnezeu, cum nu face altceva decât să mă asculte, mi-a dat zăpadă cât să nu pot duce.

A venit Diana la mine să ne pregătim pentru Media Prom ( balul de la facultatea noastră, FJSC). Toate bune și frumoase, până când ne-am dat seama că străduța mea lăturalnică e umplută gârlă de zăpadă. Am sunat în disperare la taxiuri vreo jumătate de oră, până să se găseasca cineva să aibe curajul să vină după noi. Alexandra mă suna disperată că de 2 ore cheamă taxi și nu găsește. Am luat-o și pe ea, până la urmă.

Pentru că e Media Prom, nu mergea fără toc. Nu pari foarte inteligentă când mergi cu tocuri prin zăpadă, însă nu m-am lăsat învinsă de nămeții de afară. Nici Diana. Am coborât și am rezistat eroic până la ieșirea din curte, însă m-am înecat ca țiganul la mal. Când să cobor bordura, m-a coborât ea pe mine. Am căzut in stil magistral prin neaua minunată care se așternuse pe drum, am păpat din ea puțin. Și mi-am întors și glezna nițel.

Ajunși într-un final la Silver Church, Diana a fost norocoasă să fie luată în brațe de prietenul ei și dusă ca o mega regină până la intrarea în club. Eu, Jinx, n-am nevoie de un bărbat, așa că am decis să-mi împing tocurile de 14.5 cm prin gheață, zăpadă, noroi, pământ, asfalt și cine știe ce elemente până în club. La un moment dat am zbierat că plătesc un bărbat să mă care și pe mine, dar m-am descurcat. Image

În Silver, m-am bucurat de compania colegilor mei de facultate și m-am pus pe Vodka, Martini și să nu uităm, tequila. M-am înveselit și totul a fost bine. M-am amorezat de barman și cred că am spus tuturora din club, înafară de el. Era drăguț și zâmbăreț cu mine. Eu, prin natura mea de om acru, nici să vreau și să fiu flirtuoasă. Au cântat bobocii, Shurubel, simpaticul, a prezentat balul, Alexandra cu cei de la K Fit au dansat kangoo jumps pe Gagnam style. Au chemat pe cineva din public, ea mi-a zis că dacă nu se oferă nimeni să sar în ajutor. Sinceră să fiu, am avut noroc că s-a oferit cineva, pentru că nu o mai vedeam bine. Nici vorbă să mă sui pe dracoveniile alea țopăitoare să dansez Barman Style. Ăăăă, Gagnam style.

Mai încolo au cântat niște trupe și cei de la Vunk. Am țipat de la minutul 0 până când a plecat Cornel de pe scenă. Am trăit intens melodiile lor. Pleaacăăăă, mâine o să-mi treacăăă. Dupaia am și plecat acasă dupaia și deși eram înveselită, n-am căzut nici măcar odată. M-am distrat, oricum. Am ajuns acasă simțindu-mă like mission acomplished.

2 thoughts on “O poveste despre cum să mănânci zăpadă cu succes

Leave a Reply

