Sper ca anul 2013 să nu fie de căcat

ImageM-am întors și eu din pauza de Crăciun, pentru că se apropie sfârșitul anului ăsta de tot rahatul. De când m-am născut n-am avut un an mai căcăcios ca și acesta. De-aia sper, din tot sufletul, că 2013 va fi mai bun. Chiar dacă sunt jinx și anul viitor conține cifra 13 în el, eu tot sper. M-am gândit ca ultimul articol pe 2012 să fie despre ce am învățat din toată experiența asta oribilă a anului 2012.

Sunt dezamăgită că nu s-a sfârșit lumea. Ați fi venit toți în împărăția mea. Glumesc. Anul acesta am învățat că nu e bine să te culci pe o ureche, sau să fii vreodată absolut sigur de ceva. Nimic în viața asta nu e sigur. Am învățat că e foarte util, chiar dacă ai prieten, să mai ai vreo doi-trei ciumpalăi de rezervă, mană cerească. Am învățat să fiu mai atentă cui și ce anume dau, am reușit într-un final să identific și să elimin aproape cu succes persoanele de căcat din viața mea. Am învățat că prinde foarte bine pentru o domnișoară să se îmbrace feminin și să arate cât mai bine ( știu că nu e o noutate, dar mie de abia anul ăsta mi s-a reactivat simțul frumuseții ). Am mai învățat să nu zic tot timpul nu la absolut orice. Am realizat că am început să am pretenții și mai mari de la băieți, vă scanez pe toți, măi ionici și vasilici. Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice.

Am învățat să fiu mai detașată ca înainte, am învățat să mă bucur de statutul de jinx. Trebuia să fie unu bătaia tuturor, nu? Mi s-a reactualizat pentru a mia oară că urăsc femeile și cu mare efort reușesc să am prietene de sex feminin. Prefer băieții pentru această treabă meticuloasă de amic. Am realizat și învățat prea multe anul acesta ca să-mi ajungă blogul de scriImages. Cred că am învățat să ma iubesc mai mult. Am auzit astăzi o replică foarte frumoasă într-un film: ” -Why do nice people choose to love all the wrong people?”. Răspunsul a fost: ” We only accept the love we think we deserve “. Mai știu și că trebuie să ai grijă ce-ți dorești. Dumnezeu mereu îți dă ceea ce dorești, dar poate că nu în felul pe care ți-l dorești. Eu mereu când am dorințe dinalea ascunse, hăl de sus le înregistrează și le aplică în cele mai neplăcute moduri. Și când mă trezesc cu pumnii către ceruri, invocând toată sfințenia, ridicând mări și oceane, implorând să știu de ce mie, Dumnezeu mereu parcă îmi transmite telepatic, pișicherul, râzând și ținându-se de barbă: păi nu asta ți-ai dorit?

Nu în ultimul rând, cea mai importantă lecție pe care am învățat-o și parcă mi se reactualizează zilnic, a fost că roata MEREU se întoarce. Vă promit eu asta. Aproape că vă jur asta. Aveți grijă ce și cum faceți, că vine peste voi înapoi. Roata nu e niciodată de partea cuiva. Într-o zi e de partea ta, mâine e de partea celuilalt. Dar această întorsătură a destinului, să-i zicem, ea există. E acolo, așteaptă răbdătoare să te tragă în țeapă. Că durează o zi, o lună, un an, cinci ani, o viață, vine când Imagete aștepți mai puțin. E chiar haios. Așa că mare grijă, nu mai fiți de căcat, că și gunoiul ăla trebuie să se ducă undeva. Poate chiar înapoi la ușa ta. Pam, pam am făcut și o rimă.

În această notă, vă las, vă urez “La mulți ani!”, multă sănătate, fericire și ne auzim la anul. Vă aștept să-mi lăsați comentarii cu învățămintele voastre pe anul acesta.

2 thoughts on “Sper ca anul 2013 să nu fie de căcat

  1. Mi-a plăcut foarte mult partea cu “ciumpalăi de rezervă” :)), sunt de aceeaşi părere cu tine! Mi-a plăcut tot articolul şi m-am regăsit în majoritatea “învăţămintelor” tale :D. La un 2013 mai bun sper şi eu, cu note mari la licenţă. La mulţi ani!

Leave a Reply

