În 2013 am căzut în urină. Și ce-i dacă?

ImageCu toate speranțele mele deșarte pentru noul an, sângele apă nu se face. Da, am căzut într-o baltă de pipi în primele momente de după noul an pentru că am alunecat ca proasta. Și ce-i? Nu, nu eram în stare de ebrietate. Gresia era umedă, tocurile erau mari, neîndemânarea mea și mai mare. Jinx stuff, you wouldn’t know. Am două picioare stângi. De mâini nu mai zic.

Cu toate acestea, am gândit-o altfel în acest nou an. Nu ține de noroc, sau de ghinion. Este ceea ce este. M-a durut puțin posteriorul și mi-am murdărit rochia de nu vreau să-mi imaginez ce, dar nu m-am supărat. De fapt, m-am dus și am spus tuturor prietenilor și am râs cu poftă despre asta. Percepția este totul. N-am apucat să văd nici artificiile. Până să ajung și eu la ieșire, s-au terminat. Noroc că am văzut câteva acum vreo jumătate de oră. E bine și așa.

Pot să spun că ăsta a fost cel mai bun revelion de care îmi amintesc. Sper ca anul să fie pe măsură. Localul a fost frumos, atmosfera la fel. M-am întâlnit cu vechi cunoștințe și prieteni din liceu, ceea ce m-a bucurat nespus. Eram într-un oraș străin cu o mică parte din Deva. Partea care contează. Nu mai știu ce e norocul sau ghinionul. Știu că e important ce simți pe moment, iar eu m-am simțit fericită aseară. Am reușit până și să schimb versurile unei cunoscute manele, ( una din puținele pe care le mai știu de la chefuri) ” când e frate lângă frate lângă frate”, sau așa ceva. I-am dat nota mea personală. Eu și încă vreo câțiva. Mulțumesc, prieteni, că mi-ați cântat în strună, by the way. Image

Da, mă simt bine oriunde merg cu gașca din Deva. Sunt niște oameni chiar super. E imposibil să nu te simți bucuros când ai o mare familie lângă tine. Familia aia pe care ți-o faci, nu care ți se dă. Într-un oraș străin, m-am simțit comodă. De la cunoscuți până la cei apropiați din Marea Trupă, m-au făcut să mă simt așa cum trebuie. Fericită. Acasă.

Și atunci, zic eu, de ce mi-ar păsa că am picat în pișat? Partea bună e că era mai mult apă. Sau cel puțin așa îmi zic eu mie. Vedeți? Știu să văd și eu partea pozitivă a lucrurilor. Sunt o mare șmecheră, io.

Leave a Reply

