Femeile sunt ca piscile ( sau “de ce nu iubim femeile” )

ImagePeste tot unde mă uit, la ordinea zilei, săptămânii și vieții, se ridică în slăvi specia feminină și se aruncă cu pietre în cea masculină. Nu mai spun că-mi vine să mă iau de cap când văd poze cu mișcări feministe pe Facebook de pe tot felul de site-uri idioate cu temă inspirațională și/sau motivațională. Răspunsul la întrebarea voastră este, “da”, și eu fac parte din zona feminină, dar pe jumătate gândesc baiețește.

Toate femeile se laudă că noi de fapt conducem în secret lumea, că purtăm în pântece timp de nouă luni de zile o altă ființă omenească, suntem deștepte, cele mai. Bărbații sunt porcii, nesimțiții, gagicarii, mincinoșii, infidelii și lista poate continua până la urmatoarea Apocalipsă ( că e relativ aproape). Mie mi se pare că lucrurile stau aproape invers ( nu vreau nici să exagerez). Dar noi femeile suntem niște ființe sub orice critică în unele momente ale vieții. Suntem viclene, șirete, ca niște vulpi, nu, nu, ca niște pisici. Exact așa. Urăsc pisicile. Cred că tocmai pentru că-mi amintesc de femei. Se dau bine pe lângă tine să obțină ce vor. Se freacă de piciorul tău până le arunci o bucată de carne sub masă, secret, discret.Image

Plus că bărbații sunt mai cinstiți într-o relație de prietenie decât femeile. Asta am să susțin până mă vârâți la 3 metri sub pământ. Ei, în mare parte, își spun ce au de spus, își aruncă un pumn în mecleu, după care merg la bere și fapta e ca și uitată. Nuuu, noi, femeile, aplicăm tehnica pumnalului în față, spate și lateral. Și te putem convinge că de fapt e vina ta, te-ai înjunghiat singur. Noi femeile purtăm războaie intergalactice secrete între noi, dar în rest cică suntem toate surori pentru cauza femeii. De fapt, zâmbim și ne ajutăm între noi, dar de fapt, de fapt, uneltim distrugerea noastră. Exemple: “Te puuup, fatăă”, dracu să te ia de proastă lasă că ți-o fac eu. “Vaaai, ce bine arăți astăăăzi! “, Doamne, cât poți fi de urâtă și de grasă.

La fel stau treburile și cu bffs-urile. La prima ocazie, arunci cu noroi în bff-ul tău, că așa suntem programate genetic. Nicio altă femeie nu este mai bună ca noi, oricât de prietenă. Ne sunt reliefate părțile din creier care ne dictează anihilarea totală atât a dușmanilor, cât și a prietenilor. Păi eu când nu plac pe cineva, îl/o evit.  Dar majoritatea pupă în cur, după care suflă. Nu degeaba spuneau din Antichitate că otrava este arma femeii. Niciodată nu te aștepți, nu știi de unde provine, cu atât mai puțin de la cine și te și omoară în final.

Uneori  îmi doresc să spun ce am cu adevărat pe suflet când stau cu fetele. Dar m-ar categorisi ca nepotrivită pentru societate dacă aș face asta. Am mai spus-o odată. Noi femeile ne merităm soarta. Dăm vina pe bărbați, când jumătate de vină e a noastră. Tata a zis  odată: “tată, nu te supăra, dar și voi femeile ne permiteți, de-aia suntem așa”. Ne merităm pe deplin soarta. Avem așteptări prea mari, dupaia plângem ca proastele. Chiar, chiar cred că suntem proaste uneori. Desigur, și eu fac parte din acestă Carte a Junglei feminine, dar dacă nu intrii în joc, riști să joci rolul maimuței în toată povestea.

ImageFemeile se plâng cu ipocrizie că vor egalitate între sexe. Să murim noi?? Vrei egalitate? Plătește-ți singură cina în fiecare seară. Vrei egalitate? Cară-ți singură bagajele de 10 kg până acasă. Vrei egalitate? Renunță tu la un tricou ca să-I iei lui un buchet de flori. Vrei egalitate? Repară tu toate căcaturile care se strică prin casă. Vrei egalitate? Ai sânge în ovare, vorba prietenului, Mihai, și spune cu adevărat ce gândești. Să văd dacă îți mai convine egalitatea.

Desigur, avem și unele calități care dau clasă mereu bărbaților, gingășia, compasiunea, empatia, puterea noastră de a trece prin cele mai mari calamități și să rămânem neșifonate ETC.  Serios, acum, femeile sunt supraapreciate. Poate dacă ne-am recunoaște propria idioțenie aproape ancestrală, lumea ar fi mult mai frumoasă. Femeile n-ar mai suferi din cauza bărbaților, bărbații ar lupta mai mult pentru o femeie. Noi ne oferim trupurile și sufletele ca pliantele pe stradă. Bărbații sunt ca ăia de le împart, ți le vâră în mână, iar tu nu refuzi, că doar e gratis.  Cu riscul să mă repet, ne merităm DIN PLIN soarta. Ne-o facem cu propriile mâini.

26 thoughts on “Femeile sunt ca piscile ( sau “de ce nu iubim femeile” )

  1. Haha. Am fost mereu impotriva egalitatii. E o tampenie nascocita din frustrare. Nu suntem egali, creierele sunt diferite, constitutia corpurilor e diferita (ma rog, in general). Nu-s toate femeile asa, dar ce-i drept majoritatea se incadreaza in descrierea ta. Insa, nici barbatii nu mai sunt ce-au fost, am senzatia ca multi devin niste muieri la pms.

    so… suntem in schimbare. probabil. de aia nu ne gasim rostul.

    • Da, sunt de acord cu tine. Oricum, fiecare ia acest articol cum doreste. E parerea mea, dar am reusit sa starnesc controverse, ce-i drept. Ma asteptam la asta. Dar, Evergreen, iti sustin parerea si sunt de acord cu ea!

  2. Vrei egalitate? Renunta la poza de profil – machiata, aranjata si cu decolteu. Ai putea adauga si asta.
    In rest, nici mie nu-mi plac femeile pisicite.

  3. De ce nu mai ţin legătura cu prietenele din “trecut”? E simplu “păi eu când nu plac pe cineva, îl/o evit. Dar majoritatea pupă în cur, după care suflă” şi plus d-astea ele nu-s ca vinul, să devină mai valoroase. Odată ce s-a pus praful pe ele, stau bine în dulapul cu amintiri.
    Detest să mă întâlnesc cu ele şi să le aud cum le bârfesc pe fetele care lipsesc şi care, chipurile, erau şi cele mai bune prietene acum câţiva ani. Dacă tot ce ai mai bun de făcut este să bârfeşti ţoalele lui X, ochelarii lui Y şi vaginul lui Z, păi eşti O, zero nul, zero barat. Înseamnă că tu, ca persoană, eşti atât de mediocră, încât nu ai altceva mai bun în căpşorul ăla.

    Poza de aici exprimă clar ce ai scris tu: http://joyreactor.com/post/538170

  4. Roxy, fara suparare, dar de pe pagina ta de facebook pari a fi exact tipul de femeie pisicita pe care o descrii in articolul tau. Si cand vorbesti despre dorinta femeii la egalitate, de ce nu mentionezi si acele femei care lucreaza in fabrici cot la cot cu barbatii, dar sunt platite de 10 ori mai putin? Dar femeile care ajung la conducerea unei companii si desigur sunt vazute ca si curve care s-au culcat cu sefii pt pozitia lor? Si ce sa mai spunem de acele femei care sunt tradate de barbati su raman singure, crescand copii, lucrand o viata intreaga, si care inca mai au timp sa fie si femei? Poate ca viata ta a fost super usoara ca sa iti permiti sa calci in picioare femeia, dar iti garantez, daca un barbat te-ar calca in picioare pe tine, ti-ai schimba parerea. Si da o femeie adevarata vrea egalitate o femeie adevarata e in stare sa isi care singura bagajele , sa isi plateasca singura cina sau sa isi repare lucrurile prin casa. Ceea ce tu descrii aici nu e o femeie, ci o fetita. Cred ca te descrii pe tine insuti, care nu ai stiut sa iti alegi prietenele, care te ghidezi dupa aparente si nu dupa interior, care ai obtinut totul in viata prin viclenie si minciuni. Poate ca in momentul in care vei deveni o femeie adevarata, vei aprecia ceea ce o femeie inseamna.

    • Alexandra, nu ma supar (cred ca sunt ironica). Nu sunt o femeie “pisicita”, aparentele inseala. N-am avut o viata “super” usoara si am fost calcata in picioare si de barbati. Am muncit pentru tot ce am avut in viata, chiar si pentru “nimic”. De-aia vorbesc destul de fluent 4 limbi straine, am Cambridge-ul luat cu A, atestat la engleza, am absolvit liceul cu media 9,93, am o inteligenta peste medie, am diplome la romana, engleza, teatru, sesiuni de comunicari si ce mai vrei tu. Se intampla sa mai fiu si draguta. Nu fii ipocrita, imaginea conteaza. Am muncit voluntar si pe niciun ban, din placere la GMP PR, Radio Zu, Raiffeisen Bank si multe alte locuri. Imi car singura bagajele, imi platesc singura cina (uneori i-o platesc si lui) si repar absolut singura tot ce am prin casa. Am trecut singura prin multe cacaturi. Ti se pare ca sunt o persoana mincinoasa? Mai citeste o data articolul, spun verde-n fata ce am chef. N-am negat calitatile unei femei, am accentuat ceea ce e in spatele laudelor. Asa ca stai mai intai cu mine la o poveste sa vezi ce-mi poate capul inainte sa faci pe desteapta si ironica. Accept critici si comentarii, dar acest articol a fost un pamflet si trebuie tratat ca atare, deci nu iti apreciez tonul. Imi cer scuze ca am ranit feminismul din tine!

  5. Draga Roxi, felicitari pentru cele 4 limbi vorbite, eu vorbesc fluent 6. Pe langa Cambridge mais am si TEOFL si IELTS. IQ-ul meu este de 175, iar media mea de absolvire a liceului a fost 9,98. Fac singura totul, singura am ajuns peste ocean, unde lucrez ca si profesoara de limbi straine, la departamentul de limbi straine din cadrul USP( Traducere: Universitatea Sao Paulo). Fac voluntariat la un spital de batrani, la un adapost de animale si la o scoala de stat pt copii defavorizati. Locuiesc intr-unul din cele mai mari orase din lume, am prietene femei care nu sunt viclene si nici barfitoare. De ce? Pentru ca suntem femei adevarate, si nu avem nevoie de un articol de doi lei ca sa spunem asta. Stai linistita,nu ai jignit nici un feminism din mine, nu sunt feminista, dar nici nu gandesc asa mai ”baieteste”, ca si tine. Nici nu am nevoie sa ma laud cu ceea ce sunt sau ceea ce am ca sa imi sustin un punct de vedere. Nu limbile pe care le vorbesc, nici universitatea pe care am absolvit-o, nici job-ul meu si nici actele de caritate pe care le fac nu au nici o legatura cu parerea pe care o am despre acest articol. Nu trebuie sa fii om de stiinta ca sa iti dai seama ca a fost scris de o fetita, o persoana care mai are multe de invatat despre ce inseamna sa fii femeie. Lucrul acesta nu se invata la liceu, nici in cluburile unde mergi cu prietenele, si nici printr-un atestat. In nici un moemnt nu te-am numit mincinoasa, ci doar lipsita de experienta. Ceea ce ai demonstrat si prin raspunsul tau la comentariul meu. O persoana cu adevarat inteligenta nu are nevoie de adepti pentru a crede cu adevarat in ceva. Si nici nu are nevoie sa se justifice pentru parerea sa. Repet, cand vei invata sa fii o femeie adevarata, vei aprecia. Pana atunci ramai la jocurile tale de fetite istete de liceu si/sao facultate.

    • Bravo, Alexandra, ai reusit sa ma impresionezi profund. Acum imi dau seama de ce am scris. Inseamna ca esti mai in varsta decat mine, ca te-ai realizat asa bine. Eu am reusit asta in liceu si/sau facultate. Am timp sa te ajung la cele 6 limbi! But still, cheers to you! Ai reusit sa ma faci sa ma simt prost. Ma duc sa plang acum.

      • Spui ca esti inteligenta si ca raspunsurile mele transmit ceva. Dar de tine ce sa zic? Atacurile tale demonstreaza la fel de bine ca si articolul meu de 2 lei ce fel de persoana esti. Puteai sa te exprimi altfel, nu sa ataci o persoana pe care nu o cunosti. Multumesc insa, pentru pareri!

  6. ouuu snap = ( roxi te-a lachit in ultimul hal , si daca scriai cu ochii inchisi ieseai mai putin sifonata ) te iei de ea te iei de Bossog =))))))))))

  7. Tot ce ai scris tu aici e despre cum să fii o femeie independentă, să nu slugărești pe la alții cu lingușeli ieftine și să nu fii nevoită să apelezi la tertipuri muierești ca să reușești în viață.
    Eu nu înțeleg de ce s-a aprins așa Alexandra mai sus. A luat-o pe cărări greșite.

      • Eh, cum am spus si mai sus, stiam ca voi starni reactii. Totusi, din cele 200 si ceva de persoane care au citit articolul nu s-a trezit nimeni sa-si verse frustrarile ( aproape ). Si asta spune ceva. Oricum, Alex, chiar primul tau comment este rezumatul articolului meu. Esti fata desteapta, te-ai prins! 😉

  8. Traim intr-o tara democratica in care parerile stricte si personale ne apartin si asa trebuie sa ramana. Si daca ai scrie ca barbatii fac pamantul sa se invarta, ti-ai fi asumat treaba asta si nu trebuie sa deranjeze pe nimeni. Frustrarile si dramele personale nu se exprima la posturi naive de pe blog! Daca intr-adevar deranja si pe altcineva, s-ar fi sesizat cu siguranta. Hai sa nu starnim potopul, de dragul unei bai in mare. 🙂 Tine-o tot asa, Roxana, you do it well!

  9. Am aceeasi parere ca a lui AlexGavrila. Tu ai vorbit despre lucruri pe care femeile le cer, dar pe care in acelasi timp le neaga. Mie chiar mi-a placut articolul tau! Fiecare intelege ce vrea din el,asta-i clar.Fiecare isi regaseste propriile frustrari in el. Avem exemple mai sus.

Leave a Reply

