In colaborare cu master chef-ul de FJSC http://www.saltnsasha.wordpress.com , am oferit lumii reteta asta…marina. Enjoy!

Astăzi scumpa şi amuzanta mea colegă, Roxana, mi-a salvat sufletul adânc îngropat în muncă, campanii şi proiecte pentru facultate şi a gătit pentru voi ceva bun, bun de tot. Aşa că, încă o dată, mulţumesc, Roxana! Vă las în compania ei.

Guestpost

“De ceva timp domnișoara Alexandra Sîrbu mă invita să gătesc ceva, dar până astăzi nu m-am simțit vrednică de măestria sa. Adică, e ca și cum ai compara un catâr cu un cal frumos ( eu fiind în această ipostază, catârul). Dar, în sfârșit, am gătit și eu ceva mai “fancy”: linguine cu fructe de mare. Nu sunt greu de făcut, dar ce pot să spun e că ai nevoie de atenție distributivă la această rețetă, dar și în general ca bucătar. Să începem , deci, călătoria în adâncurile mării.

Ingrediente

  •  500gr paste linguine 
  •  500gr fructe de mare congelate ( creveți, caracatiță baby, inele de…

View original post 308 more words

Leave a Reply

