Tehnici de autoapărare pentru idioți și idioate

ImageAm observat că multe persoane ( în special femeile – da, am ceva cu ele, e deja clar ) nu prea au simțul conservării. Aud tot felul de povești, atât la TV, cât și așa pur și simplu, de la cunoștinte, cu tot felul de faze mistice pe care le-au pățit. Că au fost atacați, furați, ciomăgiți și câte și mai câte. Sunt de acord să spun că ține puțin și de șansa ta chestia asta. Adică eu, mulțumită lui Dumnezeu ( aleg această cale să-i spun merci ), n-am pățit nimic super palpitant și mega periculos.

Pentru că da, ține de șansă, dar restul e prevenția. Regula numărul 1 în autoapărare este prevenția. Am să explic câteva elemente pe care văd că nu mulți le dețin. De exemplu, când mergi ca o pisi pe stradă sau ca un mare șmecher și cineva se ia de tine, tu nu ești redus mintal să-i răspunzi. Nu, oamenii aceștia trebuie ignorați. Oamenii deștepți nu răspund oamenilor proști de pe stradă. E atât de simplu. Ați înteles până aici? Bun. Ce-am învățat din acest paragraf? Nu ne luăm în gură cu toți proștii de pe stradă. Bravo!

Altă chestie. Când e rată pericolului mai mare ( gen seara ), nu te holba ca popândăul la toți trecătorii de pe stradă. Eviți contactul vizual, nu știi de ce retardat dai și nici ce probleme mintale are. Ați observat că până și câinii se simt amenințați dacă îi privești în ochi ? Așa e și la oameni. Seara, nu aruncați priviri buclucașe la dubioși. Așa, de aici ce am învățat ? Nu provocăm cu privirea oamenii de pe stradă. Bravo! Ești cu un pas mai aproape de regulile de bun simț ale autoapărării. Începe să-ți scadă rata de a fi “atacat”.

Reguli antifurt. Cel mai probabil să fi jefuit este seara. Ai spune că în locuri agolmerate gen metrou, autobuz. Ăla este furt nepericulos și în cel mai rău caz rămăi fără telefon sau portofel. Dar și aici poți avea grija, menținându-ți bunurile închise în geantă/ buzunar și ținându-ți membrele

superioare cât mai aproape de ele. Asta chiar nu am cum să vă învăț. Eu vorbesc de furturile alea mai periculoase, cu amenințări and shit. Am auzit de la o prietenă despre asta. Te așezi undeva unde sunt mai mulți oameni, cauți prezența altor oameni. Deși nu o să-ți sară nimeni în ajutor, hoțul este mai puțin predispus să te “șmanglească” cu alți oameni de față. Nu mai trebuie să repet ce-am învățat că v-ați prins.

Dacă șansa chiar nu este de partea ta, a doua regula a autoapărării pe care am învățat-o, evident, la autoapărare, este să țipi. A sărit cineva pe capul tău, țipi ca din gură de șarpe. Dacă ești amenințat, îi dai bunurile tale domnului hoț. Ce prețuiești mai mult? Telefonul sau super trupul tău? Sper din tot sufletul ca răspunsul tău să fie varianta 2. După cum spuneam mai sus, pentru mine aceste povești sunt legende urbane, n-am fost martoră, nu mi s-a întâmplat slavă cerurilor, dar cu niște reguli chiar de nu știu cum să le zic, de bază, e imposibil să nu-ți scadă rata de la 100% în pericol, la 10% sau chiar mai puțin.

Deși acum, citindu-le, îți vor părea ceva de dhăăă, mulți nu le aplică. Mulți fac fix pe dos. Și după aceea, sunt acostați sau jefuiți. După care se vaită. Păăăăi, stai puțin. Ai căutat-o tu cu lumânarea sau chiar ai avut mega ghinion? Gândește puțin la cât e de simplu. Nu pot să vin la toți să vă iau de mânuță și să vă explic sau să trântesc cu voi de pământ cu puținele manevre rămase la mine în minte de pe vremea autoapărării. E ATÂT de simplu. Încercați. Hai, baftă!

 

9 thoughts on “Tehnici de autoapărare pentru idioți și idioate

  1. Eu am o prietenă care a fost tâlhărită în scara de bloc la ora 22…și femeia cum făcea antrenamente pentru Academia de Poliție s-a gândit să se ia cu hoțu. I-a dat ăla una peste ochi de a lăsat-o leșinată. A fost prins câteva zile mai târziu.

  2. bravo voua fetelor ca va interesati de asa ceva dar nu le puneti totdeauna in “functiune” doar cand se ingroasa “gluma”.va spun sigur pt ca eu sunt expert in lupte martiale,si pastrativa calmul nu fiti nervoase sau agitatate dimpotriva radetii in fata impostorului si nu il lasati sa va atinga nici intrun fel.NOROC.

Leave a Reply

