Remedii eficiente împotriva tristeții

ImageAm găsit două chestii infinit mai bune decât orice sedativ: sportul și interacțiunea socială. Am să vorbesc despre primul, căci este cel mai recent descoperit. Am descoperit plăcerea sportului odată cu K-Fit și Kangoo Jumps. Îmi place să țopăi non-stop și nu obosesc aproape deloc.

Acum câteva zile am fost cu Alexandra la aniversarea de un an a sălii K-Fit ( La mulți ani!- din nou ) la Kangoo,  pentru a nu știu câta oară. De data asta au avut dress-code funky. Challenge accepted. Mișcările mele nu s-au îmbunătățit cu timpul. Odată o maimuță, mereu o maimuță. Acum n-am fost foarte aptă de țopăit din motive pur tehnice și muierești. În rest, proastele mele mișcări cred că au legătură cu proasta mea coordonare. Nu sunt în stare să învăț nici cei mai simplii pași de dans. Nu sunt în stare sa fac cap-coadă nici cea mai simplă coreografie. Din fericire, mă mai prind și eu uneori, mă surprind pe mine făcând mișcările la fel ca restul oamenilor normali de la sală. Și când reușesc, și când nu, mă bucur. Sportul îmi dă o stare de euforie de nedescris. Sportul chiar ajută la tristețe și chiar și la forma sa mai gravă, depresia.

Remediul numărul doi anti-tristețe, interacțiunea umană. Nu există ceva mai plăcut decât să petreci timpul interacționând față în față ( noroc că la sală sunt mulți oameni ). ImageLa un cico avec le fete, la o bere cu băieții. Mă simt mai bine cu băieții, sunt altfel. Bărbații, trăiesc în prezent, mă aduc cu picioarele pe pământ. Asta, și sunt mai predispuși să-mi înțeleagă glumele. Astăzi la cafea, am uitat de mine și n-am realizat că au trecut 3 ore de când m-am pierdut în vorbe. Am plecat de la Paul cu un zâmbet tâmp pe față și cu o super dispoziție. Băieții sunt amuzanți. Ca niște clovni. Ca și The Joker din Batman. They’ll put a smile on your face. Cu forța. 

Așa că, feeling blue? Încearcă astea două de mai sus și spune-mi cum te simți după. Image

4 thoughts on “Remedii eficiente împotriva tristeții

  1. Pingback: Vineri,18 « studentladragoste

Leave a Reply

