Îmi urăsc vecinii. Dracu’ să îi ia.

De aproape un an sunt torturată psihic de martorii lui Iehova invizibili de mai sus. Îi urăsc de ceva vreme. Deja mi-am făcut scenarii în minte cum mă duc și o strâng pe vita aia de gât, până văd cum îi piere lumina din ochi, în timp ce zbier satisfăcută: ” na, vaco, cine râde acum, ha ??”. Și pe el îmi imaginez cum îl leg cu sfoara de gât și îl las atârnat de balustradele Imagebalconului, adică i-aș vedea trupul inconștient cum se leagănă în bătaia vântului chiar de la propriul geam.

Chiar în acest moment, tropăie ca un elefant. Face exerciții fizice, vrea vita să slăbească. Bravo ei, du-te în mă-ta la sală, nu-mi distruge mie mințile 24/7. De unde știu că face exerciții, vă întrebați? În disperare de cauză, n-am mai suportat, curiozitatea mă rodea, așa că m-am dus să ascult la ei la ușă. Poate făceau sex și ar fi fost awkward. Nici vorbă. Vita cred că sare. Dar la modul ăla, tot timpul. Și când nu sare, mută mobila. Și când nu mută mobila, face la blender în miezul nopții când vreau să dorm. Pereții la mine sunt foarte subțiri, aud orice. Și dacă vrei să te bășești, te-am auzit. Imaginează-ți dacă sari ca o bovină de categoria semi-grea cum se aude.

Nu știu dacă îmi aude zbierătele. N-am țeavă să-i bat. Zici că-s bunică-mea. Înjurăturile iar nu cred că le aud. Oricum, la cât i-am înjurat de toți sfinții și spiritele cerului, pot să spun că am inventat noi înjurături. Dacă eu mă înșel și nu face exerciții, oamenii poate și-au cumpărat un elefant. Sau un cal. Sau o vacă pe tocuri. Asta sau au reușit cumva să readucă dinozaurii la viață. Dar nu cred că sunt așa deștepți.Nu pot învăța din cauza lor. Oricum îmi vine greu să învăț. Și eu mai sar prin casă, mai dansez, mai niște exerciții, dar clar eu sunt finuță, nu sar ca tancul rusesc. Are mama o fetiță cât nu tanc rusesc, asta e clar. Image

Îmi cumpăr eu de la Practiker un baros și o dinaia, chainsaw, cum s-o zice la noi. Să vezi cum fac eu pe Django pe scară. O să fiu un Django unchained, locked and loaded. Deja mă gândesc la crima perfectă. Să le infiltrez un gaz pe sub ușă, dar ăla apare la toxicologie. Deja mă doare capul și mi s-a uscat gura de la cât am înjurat. I-am luat până și pe apostoli la rând. M-am rugat la sfinți și la Dumnezeu să-i străfulgereze. M-am plâns odată când dădeau petreceri. Acum nu mai dau petreceri, au găsit ei alt mod să mă f*tă.

Partea cea mai tristă e că nu au somn. L-au luat până și pe Connect-R. Ei nu dorm vara, iarna, primăvara sau toamna. La orice oră te trezești în noapte, fii sigur că vei auzi trosnete și scârțâieli. Iar îmi vin în minte imagini cu ei trăgând la jug, iar eu îi biciuiesc cu brutalitate. Am zis că o să merg să mă ușurez la ei la ușă, cred că am să fac asta. După aceea, am să bat la ușă și am să le cer hârtie. Și o hârtie de împăturat cadouri.

6 thoughts on “Îmi urăsc vecinii. Dracu’ să îi ia.

Leave a Reply

