Top 10 “așa da/ așa nu” la bărbați

Pentru că mă tot iau de femei întruna, a venit și rândul bărbaților. Facem noi niște greșeli de frumusețe, dar le aveți și voi pe ale voastre. Și pentru că suntem niște ființe atât de superficiale și îndrăznim să ne mai uităm și la stilul unui om ( pentru că dacă îți place un om care se îngrijește, e ceva în neregulă cu tine ) am făcut ici șa un top al meu propriu și personal de așa da/ așa nu. În general se aplică parerea mea mai la toate femeile, dar mai sunt și excepții, desigur.

1. Așa da !

Image

No șe-i mai fain pe lumea asta ca un bărbat la costum? Ți se umple sufletul de bucurie când vezi unul. A se purta la orice eveniment elegant. Pentru mine, te înfrumusețează x10. Poți să arăți ca Borat, în costum, eu te văd Harvey Specter.

 Așa nu !

Image

 

Maiou. Dacă e nevoie de mine să-ți spun ce e not ok în legătura cu un maiou, ai o problemă. Maioul se poarta sub cămașă, sau iarna când nu te vede nimeni. Am încheiat cazul. Dar dacă îți plac, îți recomand unul din plasă, negru, cu găurele.

2. Așa da !

Image

Pantofii, ah, câți dau greș aici. La costum mai ales, îi strică frumusețea. În funcție de culoarea costumului, variază acest model cu alte culori.

 Așa nu !

Image

N-am explicație pentru care nu, înafară că nu. Nu, TE ROG.

 3. Așa da !

A-i să-ți dai seama de ăsta un pic mai jos.

Image

 

Așa nu !

Image

Are sens totul acum? Dacă nu mă simt obligată să mă explic. La pantaloni negri și pantofi negri nu porți ciorapi albi. Mi-a zis mie tata odată cine poartă de regulă ciorapi albi la asemenea combinații, dar nu vreau să jignesc nicio regiune a țării.

 

4. Așa da !

Image

Am o mare frustrare în ceea ce privește încălțămintea “casual” la bărbați. În special adidașii. Ăsta e un model drăguț, așa orientativ, în comparație cu ororile la care vă voi supune privirile mai jos.

 Așa nu ! Așa nu, TE IMPLOR !

Image

Eu de regulă scanez un om de la picioare în sus. Dacă încălțămintea nu trece testul privirii, nu trec mai sus. Da, super superficială ( super-super, a fost intenționat ). Dar de ce Doamne ferește-mă și apără-mă de toate relele de pe acest pământ, ai purta…bărcile astea? DE CE? De ce chinui trecătorii pe stradă, de ce vrei să le faci rău? Cu ce ți-am greșit noi, oamenii? Dacă nu ești la alergat sau tenis sau orice alt sport care îi implică, lasă-i naibii închiși într-un colț întunecat din casă. Nu-i lăsa să vadă lumina zilei!

 

5. Așa da !

Image

Să miroși a parfum! Așa daaa ! Ăsta e preferatul meu la băieți, poți alege care vrei. Să fie cu bun simț !

Așa nu! – Aici e simplu. Prea mult parfum = NU.

 

6. Așa da!

Image

Ceasul. E atât de simplu. Față de ce urmează.

Așa nu!

Image

Belciuge. Nu le văd rostul. Nu știu ce se întâmplă cu masculii din ziua de astăzi, devin tot mai femei. Femeile devin bărbați, bărbații devin femei. Of. Mai bine înlocuiește belciugul cu ceasul de mai sus, tot accesoriu este. Desigur, ceasul îl porți pe mână, nu în urechi.

 7. Așa da!

Image

Părul drăguț, fără gel de preferință, dar dacă trebuie, cu moderație, rogu-vă. Nu vreau să-mi scarpin nasul de răzătoarea voastră din cap.

 Așa nu!

Image

Mi-am expus pledoaria mai sus. Plus că e pur și simplu nașpa. 

 

 8. Așa da și așa nu 2 în 1

Image

Când văd cocalarii care-și expun averile la vedere, măreția și avuția, fără număr fără serie, mă apucă plânsul. Bagă-ți și cămașa/ tricoul în pantaloni pentru maximum de efect ! Ăăăăăăăăăă, STAHP. Nu face asta. Nu mai purta mizerii dinastea. Merci. Ia una de bun simț,

 

9. Așa da!

Image

Unghii tăiete, picioare tăiete. Nicușor. Niște mâini îngrijite. Nu gheare. Pentru astea s-au invetat femeile.

 Așa nu!

Image

Pentru că nu, de-aia ! V-ați prins voi mai sus.

 

 10. Așa da!

Image

 

Un corp îngrijit. Mai slab, mai solid. Esența este să fii îngrijit. Uite, Chris Pine, aici în stânga, tonifiat, drăguț, fără excese. Frumos ! Așa da!

 

 Așa nu!

Image

Poate că sunt singura femeie pe care o să o auziți spunând asta, dar, nu-mi plac bărbații musculoși. Deloc. They scare the crap out of me. Am o grămadă de amici musculoși, respect munca lor, ține de ceva personal, ok, dar mie nu îmi plac. Nu arată natural. Dar chiar deloc. Mi-e frică. Ați prins esența. Asta ultima e strict părere personală. Singurii bărbați musculoși care îmi plac sunt William Levy și Ryan Reynolds. Iar tu nu ești nici unul, nici altul. Fii natural.

 
7 thoughts on “Top 10 “așa da/ așa nu” la bărbați

Leave a Reply

