O scurtă lămurire despre femei și inimi

După o lungă conversație cu Alexandra la telefon și o vizită la cardiolog cu maică-mea, Imagemi-am dat seama de unele detalii pe care le-am omis până acum. Prima este reprezentată de o mică adăugare sau retragere de cuvinte sau cum vreți să-i spuneți. Deși suntem niște ființe sub orice critică uneori, noi femeile, băi, trebuie să spun că într-adevăr, nu e ușor să fii femeie în ziua de azi. Mai ales dacă vrei să-ți găsești un companion loial de viață.

Societatea ( și noi, femeile) i-am învățat pe bărbați să nu ne trateze cu respect. Pentru că sunt unele femei ușoare ( ca să fiu amabilă ), care ne bagă pe toate în aceeași oală. Ce e trist, este că acestea se înmulțesc. Sau mai bine spus, se adaptează. Pentru că ne întâlnim zilnic cu extremele. Prea așa, prea altfel, niciodată potrivit. Pentru că după niște statistici de acum câțiva ani, cică eram 7 femei la 1 bărbat. 7 la 1. Și dacă ăla unul e gay e 14 la 1. Și dacă are probleme mintale e 21 la 1. Vă dați seama cât de tristă e situația pentru noi? O să ajungem să vânăm bărbații ca în vremurile preistorice. Să ne mâncăm ficații and shit.

E înduioșător de trist. Bărbații încep să poarte UGG-uri și să poarte farduri și poșete. Dacă nu, o dau în cealaltă extremă, unde devin animale sălbatice și misogine, fără respect pentru femei. Lume, oamenii încep să dispere. Lumea chiar se duce pe râpă. Căsătoria nu mai devine importantă ( deși, în umila mea părere, este ), persoanele care merită o atenție deosebită sunt băgate în oala “toate-s la fel; și dacă nu-s toate la fel, de ce să mă complic cu un diamant, când pot să am tot lanțul de magazine Swarovski ? “. Oricum am fi, trebuie să recunosc, nu e ușor să fii femeie. Deloc. Undeva aproape de nivelul zero.

ImageA doua lămurire vine din nou cu referire la probleme ale inimii. “Oameni fără inimă, mi s-a frânt inima, inima zdrobită”, cuvinte văzute și auzite des. Am văzut inima maică-mii la ecograf azi și mi-am dat seama cât de puternic este, de fapt, acest organ. Adică inima, începe să bată la 4 săptămâni de la concepere și nu se oprește până la moarte !!! Ca să-ți dai seama cât e de șmecheră, strânge foarte tare o minge de tenis. Cam cu atâta putere lucrează inima ca să pompeze sânge.

În fiecare zi inima pompează îndeajunsă energie pentru a conduce o mașină pentru aproximativ 32 de km. De-a lungul unei vieți, asta este echivalentul unui drum până la lună și înapoi. Cine mai poate contesta că această minunăție se frânge? E cel mai puternic mușchi. Nu se rupe, nu se frânge, ci bate neîncetată indiferent de ce s-ar întâmpla. Așa ar trebui să faci și tu.

PS. Vedeți că nu sunt chiar misogină? ( dacă există acest termeni pentru femei care urăsc femei )

4 thoughts on “O scurtă lămurire despre femei și inimi

  1. “Toate-s la fel; și dacă nu-s toate la fel, de ce să mă complic cu un diamant, când pot să am tot lanțul de magazine Swarovski ? “

    🙂

    plus că-mi place foarte mult ce-ai scris despre inimă. Aș pleca pe lună.

Leave a Reply

