Iubirea în tăcere, cea mai bună formă de iubire

În combinație cu peisajul feeric de … natură, efectiv, mizerii pățite și “repățite”, povești de-ale prietenilor, povești de-ale mele, melodia celor de la Mumford & Sons și o discuție cu ființa care mi-a dat viață ( adică mama, șoc ) am ajuns la simpla concluzie că iubirea în tăcere ( atenție, nu în secret ) este forma optimă de iubire.Image

Cel puțin pentru mine. Nu văd rostul sufocării, afecțiunii excesive, geloziei, stresării ( mai ales noi, fetele, cu gura taca taca toată ziua ). Cu toate acestea, nu-mi place nici ignoranța totală, sunt totuși o attention whore, să fim realiști. Dar existe diverse forme de ” iubire “. Până de curând nu credeam în conceptul de frică legat de sentimentul de mai sus. Ei bine, tehnica fricii în afecțiune este evitarea. Cei mai avizați decât mine mi-au explicat asta. Ș-apoi, mai bine așa. Afecțiunea e acolo undeva, tace și zace, nu deranjează pe nimeni. E incintantă. Până devine enervantă. Asta dacă devine enervantă.

M-am certat cu taică-meu aseară, așa că de dimineață se făcea ca nu-s prin bucătărie, mâncându-mi gemul de merișoare. Mama, observatoare ca întotdeauna, ne-a întrebat dacă ne-am ciondănit. Yes. Deși nu-mi place să  mă cert, de data asta, ignoranța lui era bine venită. E uimitor comportamentul uman, uneori. De mică le-am zis părinților mei: “mai bine mă bateți decât să deschideți gura și taca taca ceartă și comentarii “.

ImageDupă seria de încercări ale mamei de a ghici motivul pentru care ne-am certat, s-a lăsat păgubașă pentru că a văzut că eram mulțumită de “afecțiunea” supărato-iritantă a tatei. Mama mi-a zis apoi, “aaaa, deci voi vă iubiți așa în tăcere, pe ascuns, așa vă manifestați “. I-am răspuns simplu: ” da, cea mai bună formă de iubire “.

Leave a Reply

