Lipsa de timp vindecă orice suferință

De curând am descoperit plăcerile bibliotecii, unde îmi petrec 70 % din timp. Un vis și o nebunie. Am realizat că jumătate din oamenii care vin acolo sunt ori nebuni, ori au probleme grave cu nervii. Toți suspină, suferă, se scarpină în cap și lovesc lămpi. Cascada suspinelor de la BCU. Și odată cu frecventarea locului de venerare a intelectului, și după ce m-am îngropat în cărți și am început sa grohăi în interior, am avut niște revelații.

M-am uitat în oglindă când am fost la baie și mi-am văzut cearcănele imense și rimelul scurs pe sub ochi. Așa arată un om distrus, m-am gândit eu. Nici ciorba de legume mâncată la bufet, nici cafeaua de la tonomat, nici Twix-ul ( da, rușine mie ) devorat cu poftă nu mi-a sporit Imagecreativitatea. Noroc cu rockerul nebun din față care mâzgălea foi, pleca din 5 în 5 minute, făcea crazy eyes și trântea pumni în lampă, că m-am bine dispus. Speram că îmi va fi de ajutor cafeaua, dar tot ce am reușit să scot de pe urma ei au fost niște trepidații și cuvântul ” imperios “. Mintea mea s-a scremut atât de tare să scoată acest cuvânt constipat, încât 5 minute după aceea m-am uitat cu privirea în gol. Efortul a fost prea mare după 4 ore de șorecărit în liniște prin bibliotecă.

Când am plecat de la bibliotecă, nu am mai avut nici forța necesară sa-mi deschid umbrela. Nu îmi păsa că mă ploua. Cu o sută de bohârțe după mine, mai aveam nevoie de încă o mână pentru umbrelă. M-am gândit că sunt atât de suptă de viață, încât nici dacă ar fi să mă violeze careva n-aș avea puterea să mă lupt. And then it hit me. De când nu am mai avut timp să mă gândesc la prostii, am devenit mai liniștită. Mintea mea de super geniu s-a potolit, s-a clarificat și a devenit mai pozitivă. Pentru voi, suferinzilor, cred că am descoperit remediul perfect: ocupați-vă naibii bibilica, se duc grijile fără să-ți dai seama.

Leave a Reply

