Lucrurile bune vin atunci când aștepți cel mai mult

Image

Textul zilei :))

Am plecat aseară de la un nou curs de dicție cu actorul George Ivașcu, plină de noi învățăminte, deci deschisă la ce mă înconjura. Cum cele mai bune idei ale mele vin atunci când merg pe stradă sau când pățesc chestii de mică amploare, am ales să profit mai des de asta. Asta s-a întâmplat aseară. După ce mi-am petrecut o nouă zi de șorecărit prin B.C.U, mintea mea a fost mai activă ca de obicei. Sau mai plină de cofeină. Nu-s sigură.

După niște discuții avute cu Alexandra, mi-a venit și momentul de mică amploare care avea să-mi inspire articolul ( vi-l spun la sfârșit ). I-am zis că mi se pare că satisfacțiile cele mai mari vin atunci când aștepți ca dracu’ după ele. Nimic ce vine ușor și repede nu e de bun augur, și nici nu aduce plăceri majore. Momentele acelea pe care te-ai săturat să le tot aștepți din tot sufletul, sunt cele prețioase. Alea pentru care n-ai dormit nopțile, ai băut vin și rom, te-ai târâit prin casă, te-ai zvârcolit, te-ai dat cu melița de pereți, ai mâncat parmezan stricat ( asta e de la mine), ai implorat cerurile să ți le aducă sau să ți le aducă mai repede, bani aruncați pe plăcerile de moment care să substituie ACEL moment pe care timpul pare că l-a făcut infinit. Pauză. Respiră. Revino ( P.R.R). Momentele alea pentru care ai plâns că le vrei atât de mult, momentele alea pentru care nu are nimeni ce să-ți facă, momentele alea pentru care te apuci să scrii, să compui, să pictezi, să cânți, să dansezi, să râzi, să te îmbeți, să te culci în cușca potăii din curte, să grădinărești, să-ți iei un hobby, să citeși, să ai aventuri cu persoane de sex opus, să pleci undeva cu mașina doar pentru că asta ai chef, să o iei de la capăt. După care să speri. Image

Din experiență pot să afirm că sunt un om care a trebuit să muncească pentru orice și să aștepte pentru tot. Nu mi-a picat nimic din cer. Urăsc să aștept, în mod bizar, cam asta am făcut toată viața. Am așteptat. Ce ? Momente. Alea de mai sus. Și cu cât ți le dorești mai abitir, cu atât își prelungesc durata de apariție. Cu cât le vrei mai mult, cu atât pleacă mai departe de tine, râzând.

Ce pot să spun cu certitudine, tot din experiență, este că lucrurile pentru care a trebuit să aștept o veșnicie, cu dorința rămasă în gât, au fost cele care și-au meritat cu adevărat așteptarea. Încercăm să înlocuim clipele acelea de pauză între momentele astea grandioase cu plăceri porcești, îmi place mie să le spun. Adică trecătoare. De-aia ne pierdem mult timp lângă persoane nepotrivite nouă sau în locuri nepotrivite nouă. Pentru că vrem să pierdem timpul, așteptând THE ONE AND ONLY MOMENT. Uneori disperi atât de tare, pentru că nu mai poți, pentru că substituțiile acestea nu mai sunt de ajuns. Și faci ca unul cu Tourette. Vrei rahatul și mizeria aia de moment odată.

Acum am să închei taraba cu întâmplarea care m-a inspirat, mai sus promisă.Image

Am plecat ieri de la facultate și am decis să iau autobuzul. Era destul de târziu. Am văzut stația, am văzut și autobuzul că vine, așa că am luat-o la fugă ( aveam și laptopul în ghiozdan, cu jpme mii de kg ), mi-am sucit și piciorul în procesul ăsta, doar ca să-l prind pe nenorocitul de autobuz. Am ajuns la timp, dar autobuzul era plin ochi. Mi-am transpirat trupșorul și mi-am sucit piciorul ca SĂ NU MĂ URC ÎN AUTOBUZ? Puteam să mă înghesui ca vaca, dar am ales să aștept. Nu voiam să aștept. Nu știam cât aveam să aștept. 5 minute? Poate mai mult ? În timp ce stăteam resemnată în stație, am văzut după vreo maxim 4 minute că vine un alt autobuz. Am zis că dacă și ăsta e la fel, îmi bag picioarele. M-am urcat. Era aproape gol. Am prins și loc. Am așteptat.

Leave a Reply

