Despre teoria băuturii și Cheile Buții

ImageLa sugestiile și insistențele bunului meu amic , Vasiu, Dan, Vasiu Dan, Dan Vasiu, Dan, Vasiu ( uite de câte ori te-am menționat, you happy? ), am fost urnită din loc să scriu un articol despre zilele pre apocaliptice excursiei de la Cheile Buții. Deoarece sus numitul amic își amintește de grozavul meu blog în mod special ( subliniez în mod special ), atunci când se află în super duper stare de ebrietate, dar și datorită viitoarelor trei zile petrecute în mijlocul nicăieriului cu doar bere, vin și vodcă de mâncare și de băut, m-am simțit obligată să creez literar ceva.

Așadar, atunci când vorbești despre alcool, din punct de vedere medical, nu e ok. Daaar. Există un dar. De la Dumnezeu. Îți este permis în unele circumstanțe să îți faci de cap. Cât mai mult. Și cât mai des. Cum spunea un prieten de familie: “distrează-te fată, cât ești proastă, că dupaia te deștepți!”.Astfel, când vorbim despre băutură, o putem încadra și pe ea în teoria haosului sau a hazardului. Nu îți dai seama cum și când te prinde, unde te va duce, în ce loc și la ce oră te vei trezi din acest vertij al stupefiantelor de natură alcoolică.

Așadar, alcool + alcool = dezinhibiții în minus. Putem spune că teoria băuturii este ca un fel de radical din teoria haosului. Un negru puțin mai mic. Nu că aș fi expertă în materie de alcool. Pentru expertiză de genul, vă fac legătură cu prietenii mei. Vă transmit undeva la mansardă, eu sunt amatoare. Ce-mi place mie la oamenii care beau, este că niciodată nu știu cum vor reacționa cu certitudine atunci când se lasă atrași în vortexul alcoolului. Poți ghici ce va urma, dar niciodată nu poți știi.

Unii se transformă în babuini care se comportă ca în perioada de împerechere. Alții, devin hiene și râd la orice, oricând. Unii pot deveni agresivi, ca niște cimpanzei pe a căror proprietate tocmai ai intrat. Mai sunt și cei care se transformă în leneși, și pe care îi ia somnul. Unele persoane devin obraznice, iar altele pur și simplu vor vrea sa te agreseze sexual. Iar majoritatea, se vor dezlanțui total. Asta au în comun toți “bețivii”. La finalul zilei, sau mai bine zis a sticlei, toți dau o parte din ei pe care nimeni nu o știe. Toți deschidem cortina puțin, ca să-i lăsăm pe cei din jur să vadă o mică părticică din mintea noastră bolnavă, scoasă la iveală. Și asta lasă loc de apropiere. Și de noi prietenii. Image

La a doua sugestie a prietenei mele, Lizzie ( uite-te, Lizzie, te-am menționat, astfel precum am spus ! ), m-am apucat să fac o mini prognoză în legătură cu Cheile Buții ( care habar n-am unde se află, we shall see ). Să fac o comparație pre și post Cheile Buții. Cum cred eu că va fi și cum a fost de fapt. Vorbeam aseară la suc cu gașca Cheilor ( nu a oamenilor fără păr, să ne înțelegem ), că există două variante a excursiei: ori va fi plictisitor ori vom fi dați afară după prima seară. Nu există cale de mijloc. Plus de asta, orice întrebare, absolut orice întrebare legată de excursie are următorul răspuns standard: “lasă, că vedem acolo !”

Așa că, ce va fi? Nu știu. Vom dansa polka? Vom face ritualuri aparent satanice? Vom exaspera vecinii? Vom distruge lucruri? Îl voi arunca pe Vasiu în piscină în momentul critic al beției sale pentru că m-a făcut bărbat aseară? Nu vom știi decât după ce ne întoarcem. Cu bine, sper.

P.S. Alcool dăunează grav sănătății și trebuie consumat cu măsura. Daaar.

P.S.2  Glumeam, Vasiu, nu o să te înec în piscină. Promit !

 

Leave a Reply

