Despre lucruri pe care credeai că le vrei, dar nu ești pregătit să le ai

ImageNu credeam ca mă va bântui spiritul schimbării cum nu credeam că îl voi mai vedea vreodată pe Moș Crăciun. Dar pusă în fața unei iminente schimbări, m-am simțit cuprinsă de sentimente pe care nu le-am mai avut de foarte mult timp. Eram ca un pui de cimpanzeu drogat cu metamfetamină care încerca să meargă pe sfoară la circ- confuză și dezorientată. Și mă cam clătinam.

După ce am petrecut 24 de ore în acest limbo (purgatoriu-ish) al vieții în curs de schimbare, neștiind ce se întâmplă și băgănd la venă multă muzică de-a lui Tom Odell, m-am trezit în Cora, cărând la subraț niște curpapir de la Zewa. Îmi doream să fug la raionul de copii și să mă arunc în primul cărucior și să plâng isteric că vreau să fiu din nou copil.

M-am trezit pentru a doua oară, un raion mai încolo, cu a mea hârtie igienică la subraț și niște dulciuri. Nu știu cum ajunseseră acolo, dar e cert că subconștientul meu voia comfort food. Așa că am rămas pironită locului, doar ochii mi se mai mișcau. Așteptam să vină băiatul de împinge cărucioarele (pe care îl simpatizez, sue me) să mă împingă înapoi în simțirImagei. Sunt fată deșteaptă. Sunt fată matură. Nu are voie să-mi fie fie frică.

Ionuț, cărucioare guy nu a venit, așa că m-am simțit obligată să-mi revin singurică, așa cum eram: cu un bax de curpapir sub un braț, cu dulciuri sub celălalt- degeaba crezi că vrei lucruri. Când ești pus în situația de a apuca orice oportunitate cu două mâini și nu ești pregătit pentru asta, paralizezi. Și te trezești în mall cumpărându-ți o geacă de piele. Și în Cora. Și vrei să nu-ți fie frică de schimbare. Și vrei să vrei fără consecințe.

Și uneori, trebuie să accepți că puiul de maimuță metamfetaminizat de pe sfoară poate să cadă fără probleme, căci va fi mereu acolo o plasă să-l prindă. Și cineva să-l ducă la dezintoxicare și să-l pună din nou pe sfoară.

Leave a Reply

