Top 10 minciuni din viața mea (și a voastră) – de Roxana G.

Astăzi mi-a fost zguduită viața din temelii, când Cel de Sus a decis să-mi pună sfânta Lui mână și să mă ghideze către adevăr. Atenție! Acest articol nu este recomandat celor slabi de inimă. 

1. Introducerea este la sfârșit – Știu, este la fel de șocant pentru mine, cât și pentru voi. În DEX zice așa – ,,CapitImageol al unei lucrări sau parte de la începutul ei, în care se prezintă, în linii generale, intențiile acesteia, elementele sau noțiunile fundamentale necesare înțelegerii ei; introducție”. Deci, după cum spuneam, introducerea se pune la sfârșit, conform unui nou curent ce umblă prin universități. Mind blown forever.

2. Logica nu este logică – În directă legătură cu punctul numărul unu, tot ce ar trebui să fie logic nu este logic.

3. Opinia este mai presus de știință – Opinia este mai importantă decât orice studiu. Chiar dacă știința ar fi mai presus, nu ar conta. E o chestiune simplă de homo sapiens, ar fi trebuit să o știți deja.

4. Nu există paranormalul – Păi cele trei ceasuri rele din ziua de marți ce sunt?

5. Nu există inorogi – Cum și introducerea este (împreună cu titlul), la sfârșit, așa nu există nici inorogi. Pentru că da, viața e nedreaptă și crudă pe alocuri.

6. Nu le știu pe toate – N-am știut că introducerea e la sfârșit, merit să fiu pedepsită. Eu și Neluțu Omăt, nu știm nimic.

7. Teoria se pupă cu practica – Deci, prin urmare, am concluzionat că cerul nu este, de fapt, albastru. În următoarea discuție vă voi vorbi despre teoria culorii cerului. Pentru că hey, vedeți ce am făcut? Am pus introducerea la sfârșit.

8. Nichita Stănescu este un bărbat – Pentru mine va rămâne mereu femeie (cum și introducerea va rămâne la început).

9. Primești ce dai – Vei primi lucruri bune (sau rele) atunci când introducerea va fi la început.

10. Totul ar trebui să aibă sens într-un final – Dar ce este un final fără o introducere? Deci nimic nu se sfârșește. Totul se transformă. Într-o introducere.

Acest articol este un pamflet și trebuie tratat cu seriozitate!

 

 

Leave a Reply

