Cum recunoști bărbatul pe care ar trebui să-l iei de soț. ASAP.

man and woman faces vector profilesDin recentele mele experiențe mai mult sau mai puțin aleatorii, inspirația m-a lovit din nou în moalele capului. Am realizat că ceea ce credeam că ar fi prințul ideal pentru mine, este doar o imagine neclară care se metamorfozează de fiecare dată și cu fiecare circumstanță bizară în care mă aflu.

Desigur, toți avem idealurile noastre în viață. Unii mai multe, alții mai puține. Unii vor frumusețe, inteligență, bună purtare, BANI MULȚI, MULT CAȘȘȘCAVAL. Alții se mulțumesc cu doi ochi, două mâini, două picioare și un falus. E ok. Am observat, totuși, că trecem (sau cel puțin eu) prin diferite etape amoroase principale. De exemplu, eu am avut până acum vreo câteva momente de lipsă de judecată cu următoarele categorii (adică un pattern de cel puțin două persoane per categorie, consecutiv) ale sexului puternic aka șefii triburilor, conducătorii de clanuri, etc.:

1. Minori – Nu întrebați.

2. Artiști (pictori/dansatori) – Never again.

3. Într-o relație – O idee foarte proastă.

4. Suferind după o relație – Vagin.

5. Cântăreți – Nu toți se spală. Dar unii cântă la fel de frumos precum miros, deci e bine.

6. Ochelariști – Da, am avut și faza asta.

7. Străini – Austriecii sunt chiar frumoși.

8. Străini care poartă ochelari – Cu ăștia a fost ok.

Trecând prin multiplele personalități și trăsături de caracter, am ajuns la o concluzie. Am descoperit bărbatul perfect, ce deține o calitate unică, universal valabilă, care ar trebui să încurajeze sexul frumos să cadă în genunchi și să implore căsătorie: bărbatul care acceptă faptul că ești o femeie complet sărită de pe fix. Că nu ai scăpare. Ești complet nebună. Și el e ok cu asta. Nu contează dacă e prost, urât, te bate… Glumesc, violența nu e niciodată acceptabilă. Doar dacă o meriți…

I’m just kiddin’, I’m just kiddin’.

2 thoughts on “Cum recunoști bărbatul pe care ar trebui să-l iei de soț. ASAP.

Leave a Reply

