Opt povești dezastruoase din lumea dating-ului

Pentru că lumea e crudă cu noi, oamenii singuri, am auzit tot felul de povești de-ale prietenelor/prietenilor mei care m-au făcut să râd, să mă cutremur sau să mă oripilez. Mai jos sunt poveștile lor (sub anonimat, desigur). Single people out there, this is for you.

1. “Vineri seara. Ziua de naștere a unei prietene. Voiam să merg să mă distrez, așa că am ales să o ard aiurea acolo unde se dansează mult. La salsa. Eu le mai am cu dansul, prietena și colega mea de apartament, A., în schimb, e mai scândură de fel. Și-a dat cu stângul în dreptul mai toată noaptea, dar după 2- 3 pahare de vodka a început să-și miste puțin rămurelele. Dar să trecem la lucruri mai serioase și anume varietatea de specimene masculine care erau acolo: Mulți, simpatici, mai puțin simpatici, slabi, grași, înalți, scunzi, bla bla. Și el,  ,,The man”, unicul și singurul mai arătos. Danseaza el ba cu mine, ba cu sărbatorita. Apoi cu A., prietena mea, cam peste tot în localul ăla. ,,Eu l-am văzut prima pe ăsta!”. Vine iar la mine, dans baby, dans! Și până la urmă ne-a pasat când pe una, când pe alta, până la patru dimineața. A doua zi, o întreabă pe sărbătorită (adica a treia fată!!), ce-i mai fac prietenele (adică eu și A.), după care îi cere sfaturi. Băiatul, săracul, era nedumerit pe care dintre noi o place mai mult. Joac-o p-asta! În minutele următoare, șoc, șoc, flash, flash: primim cereri de prietenie și eu, și A.. Și acum, uite-ne pe noi ca două floricele, în pat, una lângă cealaltă, cu laptopurile în brațe, discutând cu EL! No way, my friend! Nu încerca să ne agați pe amândouă în timp ce noi ne spunem una alteia ce vorbim cu tine! D`oohh!”

It-aint-funny-GIF  2. “Am ieșit într-o perioadă cu un tip ce lucra în domeniu IT, de care nu mă simțeam foarte atrasă. Cam deloc, mai exact. Dar m-am forțat să-i dau o șansă pentru că îmi doream ceva serios în viața mea, la naiba! Îmi plăcea că era mega inteligent, și am zis că merge și așa. Și… după ce i-am zis eu că ok… putem încerca (de câteva luni a tot combinat la mine…). I-am zis și că îmi place ceapa și usturoiul. Și copiii. Și vacanțele. Haha. În speranța că îl testez, să văd dacă își dă cu praf de panică. Dar se pare că nu s-a speriat.  Am început să ne facem planuri de a pleca prin străinătate, dar dintr-o dată am simțit că ceva se schimbase. Mi-a zis că nu mai vrea să ne vedem. Când l-am întrebat în mod insistent, de ce? Ghici ce? Mi-a zis că nu sunt potrivită pentru el pentru că sunt grasă.”(btw, fata asta nu e grasă deloc și calculatoristul ăla cu ochelari e un bou mare cât planeta SATURN.) 

iamout-funnyandinterestingtumblrgifsherehttpgifshub-tumblr-com_06d44c_4786265 3.  ,,Din categoria <<Mi s-a întâmplat și mie să ies cu un freak>>: Am cunoscut un tip super arătos, super smart, unde mai pui că era și ardelean, dar cu un mare defect: acela că era super bizar (și nu într-un sens bun). La inițiativa lui, am ieșit la vreo două întâlniri care s-au încheiat cu mesaje super lungi și siropoase de la el, cărora eu le-am răspuns cât se poate de drăguț, dându-i de înțeles că, nah, și eu îl plac.  După a treia întâlnire, care a decurs cât se poate de firesc și poate chiar mai bine decât primele două, BAAM! Tipul a dispărut! Nu numai că mesajele super siropoase au încetat să mai curgă, dar tipul intrase cu totul în pământ! I-am trimis un mesaj și un salut timid pe Facebook la care mi-a răspuns abia peste vreo săptămână spunându-mi că este super ocupat cu munca și că nu ne mai putem vedea, VREODATĂ! Like, wtf? Nu am insistat să primesc un răspuns la întrebarea de ce? și când ne-am mai intersectat întâmplător, ne-am prefăcut că nu ne cunoaștem. Uitându-mă în urmă, tipul era chiar ciudățel, avea pasiuni ciudate, comportament un pic ciudat și most of all, poate faptul că tipul avusese o problemă cu consumul de substanțe ar fi trebuit să mă pună un pic pe gânduri… Da, așa ziceam și eu. Girls, don’t go out with potheads”

rihanna-gif-not-bothered-funny 4. ,,Am ieșit odată la o primă întâlnire cu un tip care îmi era tare simpatic. Băiat deștept, din altă țară, drăguț. Dar nu aveam eu chef de nimic romantic, aveam alți fluturi în cap. Ne-am dus într-un pub și ne-am pus pe povești. Tipul și-a comandat guacamole. GUACAMOLE! Am fost fericită că asta însemna că nu inteționează să atenteze la gura-mi minunată. M-a condus până la metrou, unde am vrut să-l sărut pe obraz de see you laterz. Daar, cum lucrurile nu merg niciodată cum le plănuiești, m-a sărutat. Cu tot cu guacamole. Dar stai! Nu totul se sfârșește aici! După asta, m-a invitat la el la hotel să vedem priveliștea asupra Bucureștiului!!! Măăă!!”

giphy 5. ,,M-a agățat un tip odată în club. Părea băiat ok, nu cocalar născut din pântecele Bellagio-ului. Prietenele mele mi-au dat ok-ul. Timiduț, m-a întrebat ce hobby-uri am. Da, hobby-uri. După care am ajuns la subiectul seriale TV. L-am întrebat dacă se uită la Game of Thrones. A zis că nu știe ce e aia. După care mi-a zis că el încă stă în cămin (la 26 de ani) și se uită la Acces Direct și Suleyman Magnificul. Exact. Suleyman! Am zis că nu poți să judeci treburile chiar așa, i-am mai acordat o șansă.După care m-a complimentat până la ceruri și înapoi. După care și-a pus la un moment dat mâna toată tremurândă pe umărul meu. Îi tremurau încheieturile! Am făcut prostia să-i dau FB meu înainte să perceptez că e dubios. Am fost stalkerită aproape jumătate de an, iar tipul purta conversații imaginare cu mine pe FB. Că eu nu-i răspundeam. Îmi trimitea articole despre femei și bărbați, despre religie, căsătorie. Eu doar priveam, mereu, oripilată, la ce se desfășura în fața ochilor. SULEYMAN, FRAȚILOR!” (ok, eu am fost asta, dar toată lumea știe povestea, așa că nu are rost să mă ascund- ,,feeling” haha) 

funny-gifs-before-telling-my-family-my-exam-results1 6. ,,L-am văzut pe Facebook. Eu îl știam de ceva timp, așa, din vedere. Și, fată singură fiind am zis să văd ce-i cu viața lui, și am intrat în vorbă cu el. Așa… toate bune și frumoase pe Facebook (dădea puțin semne de neîncredere în el), dar era ok. Nu am apucat să ne vedem în București, pentru că a venit 1 mai, toată lumea pe la mare… chestii, nebunii…. I-am zis printre altele că merg la mare, în ce statiune. Și, hey, norocu’ … acolo mergea și el cu ceva prieteni. După ce am ajuns la mare, am mai vorbit cu el și ne-am înțeles să ne întâlnim la o terasă, să bem un suc. Eu cu prietena mea, el cu un prieten. Nimic mai ok decât asta. Daaar… SURPRIZĂ!  Cei doi crai de la răsărit erau de fapt niște ȚĂRANI!!!! Au apărut la terasa la care am stabilit că ne vedem (btw… una de fițe aș spune), cu adidașii în mână, tricoul la gât, și câte o doză de bere în mână. Prietenul tipului a început să facă în fel și chip, să țipe, să danseze, să verse bere pe prietena mea (care era oripilată). Toată fițoșimea de pe terasă se uitau la noi. Anterior, le ziseserăm că își pot lăsa bagajele la noi în cameră până își rezolvă cazarea. Așa că eu și prietena mea am plecat împreună cu cei doi către cameră (neștiind cum să scăpăm dracului de ei). Prietenul tipului a făcut scandal în continuare, a aruncat cu o țigară aprinsă într-un câine, după care și-a trântit geamantanul plin de mizerie la noi pe pat!!!!! Într-un final, le-am spus să plece, că nu se mai putea așa ceva. A urmat o ceartă cu individul care mi-a spus că mă cred superioară și figurantă și superficială că l-am judecat după aparențe și după prietenul lui. După care mi-a zis de o mie de ori că-mi șterge numărul, eu îi ziceam că bine, tot el mă bâzâia apoi. Horror…” 

tumblr_moowllT2PI1qf7vx5o3_400 7. ,,Am ieșit odată cu un tip, care m-a făcut să cred că mergem într-un loc mai fancy. M-a luat de acasă și mi-a zis că facem o oprire înainte. Eu eram în tocuri, drăguță, aranjată. M-a dus la un târg de animale. Unde am stat să mâncăm mititei. Și-a cumpărat și un purceluș. Și nici n-am mai ajuns nici în locul ăla fancy.”

tumblr_ndyitjAykV1tzpnfao1_500 8. ,,Vorbeam de ceva timp cu un tip până să stabilim într-un final să ne vedem. M-a chemat la o întâlnire organizată cu mai mulți oameni (ce oricum mi s-a părut dubios pentru o întâlnire). Am acceptat într-un final să merg pentru că se supărase când i-am zis că nu aș veni într-un loc unde nu cunosc pe mai nimeni. Am ajuns acolo, el era plecat din localitate, urma să vină. L-am așteptat două ore, întâlnirea respectivă s-a terminat până a venit el, după care ne-am hotărât cu toții să mergem la o bere sau vin. Tipul a stat toată seara agățat cu o altă gagică pe el, în timp ce eu stăteam pe telefon și mă gândeam cu ce oare i-am greșit lui Dumnezeu.”

anigif_enhanced-buzz-23319-1389032504-20

Cam asta a fost o imagine apocaliptică asupra lumii întâlnirilor. Dacă mai găsesc povești amuzante și persoane care să mi-i le spună, facem încă o ediție. Aștept să-mi scrieți.

3 thoughts on “Opt povești dezastruoase din lumea dating-ului

  1. Am ras cu lacrimi :))) aia cu IT-istul am pățit-o și eu :))) numai ca în momentul în care s-a dat la fund mi-am dat seama ca de fapt nu-mi doream sa ne cuplam, asa ca am răsuflat ușurată :))

  2. Ahh, Roxana, mă întreb dacă „Suleiman” citește blogul tău… Mi s-ar părea noooorrrmmaal să-l citească! =)) Totuși, așteptăm noi povești din Danezia! Te-am pupat!

Leave a Reply

